۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۸:۴۸

با قهرمانی نماینده مازندران؛

مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی جوانان در قم پایان یافت

مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی جوانان در قم پایان یافت

قم - مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی جوانان با قهرمانی نماینده مازندران در قم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی رده سنی جوانان پسر به میزبانی قم برگزار شد و این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری دیدار پایانی بخش انفرادی این پیکارها به پایان رسید و علی اکبر شعاری از مازندران در این مسابقات قهرمان شد.

در دیدار نهایی این مسابقات که در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد علی اکبر شعاری از مازندران و امیر رضا عباسی از تهران برابر هم قرار گرفتند که در این بازی دیدنی و نزدیک در نهایت شعاری توانست حریف خود را شکست دهد و مقام نخست این مسابقات را از آن خود کند.

شعاری در این بازی نزدیک توانست عقب ماندگی خود را جبران کند و با استفاده از امتیازات متوالی که عباسی از دست داد، در نهایت در مجموع گیم شماری ۴ بر ۳ برابر حریف خود پیروز شده و نشان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد.

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مراسم پایانی این مسابقات در قم حضور یافت و مدال طلای علی اکبر شعاری و جوایز نفرات برتر این مسابقات را به آن‌ها اهدا کرد در حالی که مسابقات بخش دو نفره و تیمی نیز پیش از این انجام شده بود.

امیر رضا عباسی نایب قهرمان تهرانی این مسابقات در دیدار نیمه نهایی توانسته بود ۴ بر ۳ مهدی معدن کن از البرز را شکست دهد و علی اکبر شعاری از مازندران نیز در این مرحله ۴ بر یک آرین غفاری از البرز را از پیش رو برداشته بود.

در دیدار فینال این رقابت‌ها در بخش دوبل نیز تیم دوبل سید محمد موسوی از مازندران و سیدمحمد امین صمدی از تیم تهران توانستند تیم دوبل علی شعاری از مازندران و امیررضا عباسی از تهران را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارند و به قهرمانی برسند.

کد خبر 4135928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha