۱ آذر ۱۳۹۶، ۹:۱۳

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان:

ایران و پاکستان می توانند در ساخت شناورهای جنگی همکاری کنند

ایران و پاکستان می توانند در ساخت شناورهای جنگی همکاری کنند

بندرعباس - فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان گفت: دو کشور ایران و پاکستان می‌توانند در ساخت شناور با یکدیگر همکاری داشته باشند، به ویژه اینکه ایران در ساخت ناو جنگی نیز توانمند است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، کاپیتان خالد پرویز در دیدار با استاندار هرمزگان نیروهای دریایی ایران و پاکستان را بهترین نیروهای دریایی منطقه دانست و بیان داشت: نیروی دریایی دو کشور از قدرتمندترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای دریایی منطقه هستند و این سفرها موجب افزایش ارتباط دوستانه بین دو کشور ایران و پاکستان است و دو کشور ایران و پاکستان می‌توانند در ساخت شناور با یکدیگر همکاری داشته باشند، به ویژه اینکه ایران در ساخت ناو جنگی نیز توانمند است و ما می‌توانیم از این توانمندی استفاده کنیم.

پرویز از انجام مانور مشترک میان دو کشور خبر داد و تصریح کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان متشکل از دو شناور که یکی از آنها بادبانی است به بندرعباس سفر کرده و در پایان این سفر رزمایش مشترک با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت.

وی ضمن همدردی با ملت ایران و آرزوی آمرزش برای جانباختگان زلزله کرمانشاه، گفت: ابلاغ پیام صلح، عشق و دوستی مردم پاکستان به مردم ایران و تبادل تجربه بین دو نیروی نظامی از اهدف سفر ناوگروه دریایی پاکستان به ایران است.

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان خاطرنشان کرد: پاکستان همواره از سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی ایران در منطقه حمایت می‌کند.

کد خبر 4151434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha