۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۹:۰۹

رونمایی از کیوسک سفارش غذا سپیدز در نمایشگاه «ایرانکیتکس»

رونمایی از کیوسک سفارش غذا سپیدز در نمایشگاه «ایرانکیتکس»

شرکت سپیدز در نخستین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود، هتل و صنایع وابسته (ایرانکیتکس) از محصول جدید «کیوسک» سفارش‌ غذا رونمایی کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت سپیدز همچنین تازه‌ترین به‌روزرسانی‌ها و امکانات در نرم افزار رستوران سپیدز را به بازدیدکنندگان معرفی کرد. در این نمایشگاه که تعدادی از مشهورترین برندهای تولیدکننده محصولات و تجهیزات رستورانی شرکت داشتند، محصول «کیوسک» که یک پلتفرم سفارش خودکار غذا مخصوص مشتریان رستوران است، مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

مشاهده منوی رستوران به همراه تصاویر غذا و امکان ثبت سفارش توسط مشتری با استفاده از سیستم لمسی و پرداخت از طریق کارتخوان متصل به کیوسک از قابلیت‌های کیوسک سفارش غذا است؛ همچنین این کیوسک با امکان اتصال مستقیم به نرم‌افزار سپیدز، سفارش‌های ثبت شده توسط مشتریان را به صورت لحظه‌ای به سیستم صندوق فروش مرکزی انتقال می‌دهد و در عین حال یک نسخه از سفارش‌های ثبت شده را به صورت خودکار به پرینتر ویژه آشپزخانه، ارسال می‌کند.

رونمایی از اپلیکیشن موبایل نیز اقدام دیگری از سپیدز در این نمایشگاه بود، اپلیکیشن مدیریت رستوران سپیدز با قابلیت اتصال بر روی انواع گوشی موبایل و تبلت با ارائه گزارش‌های لحظه‌ای از قسمت‌های مختلف رستوران، نظارت بر پرسنل و بررسی چرخه فروش رستوران را تسهیل کرده و این امکان را فراهم می‌آورد که مدیران رستوران در هر مکان و در هر لحظه آخرین گزارش‌های مرتبط با فعالیت رستوران را در قالب گزارش‌های نموداری و عددی مشاهده کنند. این کار باعث اخذ تصمیم‌های به موقع و آگاهانه به ساده‌ترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود.

شرکت سپیدز همچنین با هدف تعامل با تامین کنندگان برتر و ارائه سخت افزارهای با کیفیت برای مشتریان، انواع صندوق مکانیزه فروش لمسی و پیجرهای مربوط به برندهای سخت‌افزاری را در غرفه خود به نمایش گذاشت.

گفتنی است در طی روزهای برگزاری نمایشگاه ایرانکیتکس، غرفه سپیدز با استقبال بسیار خوبی همراه بود و به طور خاص رؤسای اتحادیه‌، نمایندگان مجلس و مدیران برجسته ترین رستوران‌های ایران از این غرفه بازدید کرده و با مسئولان شرکت سپیدز به تبادل نظر پرداختند.

نمایشگاه «ایرانکیتکس» از ۱۹  الی ۲۳ آبان در محل نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

کد خبر 4160869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha