۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۰

مجید جلالی:

تقدیر از داور برایم عجیب بود/ فرصت کمی برای بازی با سایپا داشتیم

تقدیر از داور برایم عجیب بود/ فرصت کمی برای بازی با سایپا داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: رفتار صبورانه باشگاه پیکان در تقابل با رفتار غیر عادی تیم داوری دیده نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی ساعت ۱۵ فردا(سه شنبه) در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بین تیم های پیکان تهران و ساپیا در سالن کنفرانس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: من قبل از آنکه بخواهم درباره بازی فردا با سایپا صحبت کنم لازم می دانم درباره بازی قبلی با استقلال صحبت کنم. برایم جالب است که آقایان از داور بازی تقدیر کردند. من با این تقدیرها مخالفتی ندارم. اتفاقا به ایشان هم تبریک می گویم. اما موضوع اینجاست اگر این اتفاق در بازی سایر تیم ها رخ می داد باز هم به همین سادگی از کنارش عبور می کردند؟

وی تصریح کرد: من هم می گویم پنالتی که داور برایمان گرفت درست نبوده است. اما پنالتی هایی که به نا حق برای سایر تیم ها هم گرفته می شود چنین اتفاقی رخ می دهد؟ رفتار با صبر  باشگاه پیکان در قبال تصمیم داور را نادیده می گیرند. در کنار زمین حضور داشتم و با چشمانم دیدم ۷ الی ۸ نفر دویدند تا نظر داور را برگردانند. رفتار داور در بازگرداندن پنالتی، غیر عادی بود. آیا تمام پنالتی هایی که در آینده برای تیم ها گرفته می شود و صحیح نیست باز می گردد؟ این موضوعی است که ما درباره اش شکایت کرده ایم. فدراسیون فوتبال باید در این باره پاسخگو باشد.

سرمربی پیکان تهران درباره بازی با سایپا اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. مقابل استقلال هم بازی قابل قبولی انجام دادیم. با اینکه فرصت اندکی برای این بازی داشتیم اما سعی کردیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم و به پیروزی فکر می کنیم.

کد خبر 4162948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha