۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴

به کوشش بهنام نیک پیام؛

کتاب زندگی نامه پرویز کیانی رونمایی شد

کتاب زندگی نامه پرویز کیانی رونمایی شد

گرگان - کتاب «شاه ماهی خزر» زندگی نامه پرویز کیانی اسطوره گرگانی شنای ایران به کوشش بهنام نیک پیام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از کتاب «شاه ماهی خزر» زندگی نامه پرویز کیانی اسطوره گرگانی شنای ایران به کوشش بهنام نیک پیام، شامگاه شنبه با حضور خانواده پرویز کیانی و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی در موسسه فرهنگی میرداماد گرگان رونمایی شد.

نویسنده کتاب شاه ماهی خزر در این مراسم اظهار کرد: من سال ۷۰ نویسندگی و خبرنگاری در حوزه ورزش را آغاز کردم و سال ۷۱ گفتگویی با پرویز کیانی با عنوان شاه ماهی خزر در صدد رفتن به مثلث برموداست انجام دادم.

بهنام نیک پیام افزود: متاسفانه سه ماه پس از گفتگوی بنده با پرویز کیانی، ایشان فوت کردند و مطلبی با عنوان شاه ماهی خزر به مثلث برمودا نرسید تهیه کردم.

وی ادامه داد: پس از این اتفاقات و فوت پرویز کیانی به این فکر افتادم که این انسان بزرگ چرا باید در شهر خودش غریب باشد.

نویسنده کتاب شاه ماهی خزر با بیان اینکه باید یاد بگیریم همدیگر را تقویت کنیم، تصریح کرد: سال ۹۲ به سراغ خانواده کیانی رفتیم و از آنها خواستم برای نوشتن کتاب زندگی نامه پرویز کیانی به من اعتماد کنند.

نیک پیام اضافه کرد: خانواده کیانی از این پیشنهاد من استقبال کردند و شورای شهر وقت هم قول‌هایی داد که البته به آنها عمل نکرد.

وی یادآور شد: در این مسیر احساس کردم تعدادی از مسئولان کنار ما نیستند اما به همراه دوست خوبم مهدی بهرامی سعی کردیم راه خودمان را ادامه دهیم.

نیک پیام افزود: سال ۹۴ کتاب شاه ماهی خزر را تمام کردیم و حدود دو سال ویرایش و چاپ آن زمان برد و آقای ابوالفضل تجری حمایت‌های مالی آن را بر عهده گرفت.

وی در پایان گفت: کتاب شاه ماهی خزر زندگی نامه پرویز کیانی را به تمام کسانی که قلب‌شان برای گرگان می‌تپد تقدیم می‌کنم.

در این مراسم همسر پرویز کیانی ضمن تشکر از گردآورندگان کتاب شاه ماهی خزر، از مسئولان شهرداری و شورای شهر گرگان به دلیل رسیدگی نکردن به مقبره پرویز کیانی در امامزاده عبدالله گرگان گلایه کرد.

همچنین در این مراسم عطاالله صفرپور هنرپیشه گرگانی خاطراتی از دوران دوستی خود با پرویز کیانی تعریف کرد که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

کد خبر 4167162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha