۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک سلیمانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست توسعه مشاغل خانگی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد، اظهار داشت: ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات به توسعه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: متقاضیان باید پرونده های تسهیلاتی خود را تکمیل کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اشاره به اینکه مشاغل خانگی در  چهارمحال و بختیاری توسعه می یابد، اظهار داشت: هم اکنون تمهیدات ویژه ای برای توسعه مشاغل خانگی در این استان در نظر گرفته شده است.

توسعه مشاغل خانگی زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است

وی عنوان کرد: هم اکنون در این استان ظرفیت های و پتانسیل های بسیاری برای توسعه مشاغل خانگی وجود دارد که باید از این ظرفیت ها برای ایجاد شغل استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی در بخش های صنایع دستی، تولیدی، صنایع غذایی و... در چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: مشاغل خانگی نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای تمام اعضای یک خانواده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه مشاغل خانگی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های استان برای ایجاد شغل از مهمترین اهداف مسئولان ارشد استان است.

کد خبر 4176044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha