۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۸

برگزیدگان بیستمین جشنواره قصه‌گویی حوزه۴ کشور در یزد معرفی شدند

برگزیدگان بیستمین جشنواره قصه‌گویی حوزه۴ کشور در یزد معرفی شدند

یزد ـ مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره قصه‌گویی حوزه ۴ کشور در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی حوزه ۴ کشور که با حضور استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در این مراسم اثر آرام امینی از استان کرمان با قصه‌شاه و گدا شایسته تقدیر در بخش رضوی شد و برگزیده این بخش، نعیمه بیدمشکی با قصه انتظار شیرینی از استان یزد معرفی شد.

در بخش آزاد، اثر بی‌با رهسپار با قصه قصه چیه از استان سیستان و بلوچستان و محمدعلی مومنی زاده با قصه کشاورز و خروس از استان یزد، شایسته تقدیر شناخته شدند.

سمیرا عامری پور با قصه کچل کفترباز از استان هرمزگان و محترم جره‌ئی با قصه گوساله لجباز از استان یزد به عنوان برگزیدگان این بخش انتخاب شدند.

آثار معصومه جلالیان با قصه دهکده غرغروها از استان خراسان جنوبی و عفت تفضلی با قصه رنگ مهربانی از استان هرمزگان، شایسته تقدیر بخش کانونی شناخته شدند.

برگزیدگان بخش کانونی نیز مهری خسرویان با قصه زال و سیمرغ از استان کرمان، فرزانه قاسمی با قصه بُز اَخفش از استان یزد و محمدجواد جعفری سیرچی با قصه هفت برادر از استان کرمان معرفی شدند.

حسن دولت آبادی، محمد سیمزاری و سیدعلی کاشفی خوانساری داوران این بخش از جشنواره قصه‌گویی بودند.

در این مراسم همچنین گروه خانوادگی نغمه کویر به اجرای موسیقی محلی پرداختند.

فاطمه ناظمیان نیز سخنران بخش نوجوان این مراسم بود و سجاد اسماعیلی نیز به یاد استاد مهدی آذریزدی به اجرای یکی از داستان‌های این نویسنده مشهور پرداخت.

کد خبر 4179072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha