۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱

سرپرست تبلیغات اسلامی اسدآباد:

حضور نسل جوان در مساجد خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

حضور نسل جوان در مساجد خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

اسدآباد - سرپرست تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: حضور نسل جوان در مساجد خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجید موسوی صبح شنبه در دیدار امام جماعت مساجد اسدآبادبا اشاره به برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی در مساجد و با حضور روحانیون و مبلغان افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

وی با تأکید بر ضرورت تربیت نسلی مؤمن و انقلابی عنوان داشت: حضور جوانان در مساجد و خالی نگذاشتن این سنگرهای دینی موجب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه عمران اصلی مسجد به نیروی انسانی و فعالیت ‌های فرهنگی است، ادامه داد: با حضور نسل جوان به‌عنوان نیروهای جوان و با استعداد امری مهم در پیشبرد برنامه فرهنگی و دینی در مساجد است.

وی با اشاره به اینکه ساخت مسجد در محله ها به تنهایی کافی نیست، اظهار داشت: باید زمینه حضور پر رنگ مردم به‌ویژه جوانان را به مساجد فراهم ساخت.

حجت‌الاسلام موسوی به اهمیت فعال بودن مساجد اشاره کرد و گفت: هر منطقه و محلی که مسجد آن از پویایی و فعالیت برخوردار نباشد نشاط و سرزندگی در کل آن منطقه کاهش پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: لازمه پویایی و فعالیت مساجد امام جماعت است و هیئت امنا ء و مردم باید برای برنامه های فرهنگی مسجد به امام جماعت کمک کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در همه دوران انقلاب مسجد بعنوان سنگر بوده است، افزود: امروز با توجه به تلاش گسترده دشمنان در انحراف جامعه و نسل جوان وظیفه دست‌اندارکاران مسجد سنگین تر است و باید به روش های مختلف زمینه حضور افراد و خصوصا نسل جوان جامعه را در مساجد و فعالیت های فرهنگی فراهم کنند.

کد خبر 4179873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha