۲ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

امر به معروف و نهی از منکر فریضه همگانی است

امر به معروف و نهی از منکر فریضه همگانی است

ساری - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای همگانی است و باید نسبت به اجرایی شدن آن تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل صالحی بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای همگانی است، گفت :دستگاههای اجرایی باید  با ورود جدی به گسترش معروفات وکاهش آسیب های اجتماعی استفاده مطلوب را از اهرم قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ببرند و در این زمینه با ستاد استان همکاری کنند.

وی برنامه های ابلاغی در خصوص  رعایت عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع ، میزان ارتباط و تعامل با ستادرا مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر  اداره کل ، برگزاری دوره های آموزشی، جذب و به کار گیری آمران معروف و ناهیان از منکر  ترویج معروفات وجلوگیری از منکرات از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صالحی با بیان اینکه دبیرخانه ستاد در استانداری مستقر است به دغدغه های موجود در این زمینه اشاره کردو اظهار داشت :فعال سازی ستادهای شهرستانی و استفاده مطلوب از اهرم قانونی ، ابلاغ به مدیران کل ، ورود جدی آنها در گسترش معروفات و کاهش آسیب های اجتماعی ، تذکر به کلیه دستگاهها در اجرای مصوبه قانونی تخصیص نیم درصد از بودجه فرهنگی به ستاد و به کار گیری امکانات برای گسترش معروفات از جمله دغدغه ها در این زمینه است.

وی در خاتمه  خاطر نشان کرد: یکی از ملاک های ارزیابی فعالیت مدیران میزان ورود و اقدامات در خصوص ترویج معروف و نهی از منکر قرار گیرد.

کد خبر 4180359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha