۴ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در خراسان جنوبی برگزار می شود

اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اجتماعی بزرگ میثاق با ولایت در استان همزمان با نهم دی ماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ملایی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با بیان اینکه نهم دی ماه نقطه عطف تاریخ انقلاب و دفاع از ارزش های دینی است، اظهار کرد: این حماسه بزرگ برگ زرینی از بصیرت مردم ولایت مدار کشور ایران است.

وی با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هرزمان دیگری به درک اهداف و آرمان های شهدا نیاز دارد، افزود: نهم دی ماه به دلیل اتفاقات خاصی که در سال ۸۸ رخ داده است، نسبت به بسیاری از مناسبت های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم حق و باطل را باید با بصیرت تشخیص داد نه با چهره ها، عنوان کرد: اگر نمی خواهیم در دام فتنه گرفتار شویم و اگر گرفتار شدیم راه برون رفتی داشته باشیم باید با بصیرت راه خود را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه دین مداری یکی از دلایلی بود که باعث شد مردم با حضور خود بر حوادث فتنه سال ۸۸ غلبه کنند، گفت: قانون مداری، ولایت مداری و وحدت در هر زمینه ای شاخص و ملاک است.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه نباید به فراموشی سپرده شود بلکه باید روز به روز بر شکوه آن افزوده شود، اظهار داشت: طنین مرگ بر آمریکا باید هر روز گسترده تر اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه تجلی قدرت الهی در فتنه آمریکایی شعار ما است، افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری یکی از مسائلی که ما را به نهم دی ماه نزدیک می کند، جریان عاشورا است لذا باید عاشورایی باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه ای این شورا به مناسبت نهم دی ماه، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسم محوری در تمامی شهرستان های استان، کرسی های آزاد اندیشی با موضوع تبیین و تحلیل بصیرت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و برگزاری نمایشگاه ها و برپایی شب شعر از جمله برنامه های این شورا به مناسبت این ایام است.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ میثاق با ولایت شنبه نهم دی ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در میدان ابوذر بیرجند همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سخنران این برنامه سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران کشور خواهد بود.

کد خبر 4182182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha