۴ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۹

در جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و رادیو قرآن عنوان شد؛

توجه بیشتر تلاوت های ترتیل/ ارتقای کمّی و کیفی کرسی‌های تلاوت

توجه بیشتر تلاوت های ترتیل/ ارتقای کمّی و کیفی کرسی‌های تلاوت

جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و مدیران رادیو قرآن، عصر دیروز یکشنبه ۳ دی‌ماه، به میزبانی مدیر رادیو قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و مدیران رادیو قرآن، عصر دیروز یکشنبه ۳ دی‌ماه، به میزبانی مدیر رادیو قرآن برگزار شد.

براساس این گزارش، در بخشی از این جلسه موضوع تلاوت‌های ترتیل از زوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت. ضرورت توجه به اصول، استانداردها و نصاب فنی در تولید تلاوت‌های ترتیل، در نظر گرفتن کاربرد و نوع استفاده از این تولیدات در رسانه، لحاظ ذائقه مخاطبان، بهره گیری از ظرفیت قاریان توانمند در تلاوت ترتیل در سراسر کشور و... از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

همچنین مقرر گردید از ظرفیت کارشناسی جلساتی که با موضوع ترتیل (به‌عنوان یکی از دستورکارهای چهاردهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن) برگزار می‌شود، استفاده گردد.

در بخش دیگری از این جلسه در مورد ارتقای کمّی و کیفی کرسی‌های تلاوت اذان‌گاهی که به صورت مشترک توسط شورای عالی قرآن، رادیو قرآن و همراهی نهادهای دیگر برگزار می‌شود گفتگو و تبادل نظر شد.

لازم به‌ذکر است، سیدعلی سرابی؛ قائم مقام شورای عالی قرآن، احمد ابوالقاسمی؛ مدیر شبکه رادیویی قرآن، علی‌اکبر حشمتی؛ معاون نظارت شورای عالی قرآن، عباس امام جمعه؛ معاون تولید شورای عالی قرآن، محمدتقی میرزاجانی؛ معاون اجرایی شورای عالی قرآن، حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت؛ سرپرست گروه محافل رادیو قرآن، سعید رحمانی؛ رییس دفتر برنامه ریزی شورای عالی قرآن و مجتبی حسینی؛ مدیر پخش و نظارت در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 4182420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha