۴ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد:

لغزنده بودن جاده های استان ایلام

لغزنده بودن جاده های استان ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه استان از شروع موج بارش نزولات آسمانی برابر گزارش هواشناسی از امروز در استان و لغزنده بودن جاده ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی یکی از عامل های اصلی تصادفات می باشد لذا از کلیه رانندگان عزیز که در سطح محور های مواصلاتی استان تردد می کنند تقاضا می شود که رانندگی خود را بر اساس وضعیت جوی تنظیم و از ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت و سبقت خودداری کنند.

وی ادامه داد : کلیه رانندگان عزیز باید مجهز به تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر باشند تا در مواقع ضروری در گردنه های برفگیر از آن استفاده کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: با توجه به بسته بودن محور سرابله _حمیل کرمانشاه به دلیل عملیات راهسازی و محور جایگزین آن جهت تردد وسایل نقلیه جاده قلاجه که از محورهای اصلی استان است که از لحاظ ایمنی در هنگام بارش نزولات آسمانی، ایمنی شرایط لازم را نداشته و با توجه به دو خطه بودن و باریک بودن جاده ها و پرپیچ و خم بودن آن هر لحظه احتمال خروج از جاده برای خودرو های عبوری متصور است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در شرایط بارش نزولات آسمانی باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی رعایت کنند تا از حوادث به دور باشند و به توصیه های پلیس عمل کنند.

کد خبر 4182441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha