۶ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸

گرجستان مقصد بعدی سریال «۸۷ متر» شد

گرجستان مقصد بعدی سریال «۸۷ متر» شد

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، پروژه «۸۷ متر» حدود ۲۰ درصد پیشرفت داشته است و تدوین همزمان توسط پرستو جنیدی و زیرنظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است که تاکنون ۶ قسمت راف کات تدوین شده است.

به گفته حسن آقاکریمی مدیرتولید «۸۷ متر»، هم اکنون سکانس های مربوط به درگیری‌های دو خانواده پوردَوَرانی و خلیلی بر سر خانه‌ای که یک کلاهبردار به طور مشترک به این دو خانواده فروخته در حال فیلمبرداری است.

وی عنوان کرد: تصویربرداری در لوکیشن اصلی تا اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن اواسط فروردین سال ۱۳۹۷ گروه برای ادامه کار به کشور گرجستان می روند.

آقاکریمی درباره داستان سریال در گرجستان اظهار کرد: در ادامه قصه، خانواده پوردَوَرانی و خلیلی برای جستجوی کلاهبرداری که خانه را به آنها مشترک فروخته است به این کشور می روند.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهین تسلیمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنواه خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

کد خبر 4184476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha