۱۹ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱

فرماندار مهاباد:

پلیس راه مهاباد سال آینده احداث می شود

پلیس راه مهاباد سال آینده احداث می شود

ارومیه – معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد از ساخت پلیس راه مهاباد در سه راهی دارلک طی سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج شجاعی عصر سه شنبه در جلسه جلسه بررسی و نهایی کردن طرح پیشنهادی ایست و بازررسی سه راهی دارلک اظهارداشت: زمین احداث این پلیس راه توسط یک خیر تامین شده و عملیات اجرایی آن سال آینده آغاز می شود.

وی با تاکید بر ساماندهی ورودی های شهرمهاباد با توجه به درپیش بودن سفرهای نوروزی عنوان کرد: سال گذشته طی فروردین ماه سالجاری ۲۵۶ هزار مسافر وارد مهاباد شد که نشان دهنده بالا بودن تعداد مسافران ورودی به این شهرستان است.

شجاعی اضافه کرد: به دلیل بار ترافیکی بالا در ورودی ارومیه – مهاباد ساخت پلیس راه در سه راهی دارلک و ساماندهی ورودی های شهر ضروری است که در این راستا ورودی گوگ تپه در حال بررسی و طراحی بوده و به لحاظ زیباسازی هم مورد توجه قرار گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه اقدامات ایمن سازی سه راهی دارلک در دست اجراست اظهارداشت: به دلیل بالا بودن تعداد مسافران و گردشگران به این شهرستان طرح ایمن سازی سه راهی دارلک با همکاری انتظامی استان در راستای کاهش بار ترافیکی این محور در دست اجراست.

ارسلان شکری با بیان اینکه با اهدای زمین مورد نیاز پلیس راه مهاباد بزودی احداث می شود عنوان کرد: این طرح سال آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ایمن سازی سه راهی دارلک و ورودی های شهر مهاباد با هدف کاهش بار ترافیکی به صورت زمان بندی و فاز بندی تا پایان سالجاری اجرا و به اتمام می رسد.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه امسال ۳۵۰ نفر در اثر تصادفات در جاده های استان جان باخته اند گفت: از این تعداد ۳۵ نفر مربوط به جاده ها و محورهای ارتباطی مهاباد است.

سرهنگ عباس فرمانی افزود: عدم توجه بودن به جلو، نداشتن فاصله طولی مناسب و سرعت غیر مجاز بیشترین علت وقوع تصادف های جاده ای در استان و مهاباد است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 4195528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha