۲۴ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹

رییس اداره برق ورامین خبر داد؛

احداث شبکه روشنایی کمربندی شمالی ورامین به طول ۷ کیلومتر

احداث شبکه روشنایی کمربندی شمالی ورامین به طول ۷ کیلومتر

ورامین- رییس اداره برق ورامین از احداث شبکه روشنایی کمربندی شمالی ورامین حد فاصل میدان حضرت ولیعصر(عج) تا انتهای محل دوربرگردان دهماسین به طول بیش از ٧ کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم حاجی مزدرانی، عصر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از جلسه مشترک با شهردار و ریاست شورای اسلامی ورامین تصمیم بر احداث شبکه روشنایی کمربندی شمالی ورامین حد فاصل میدان حضرت ولیعصرعج تا انتهای محل دوربرگردان ده‌ماسین به طول بیش از ٧ کیلومتر شد.

 مزدرانی افزود: این اقدام بی سابقه توسط اداره برق منطقه ورامین و با مشارکت شهرداری ورامین، اداره راه پیشوا و یکی از خیرین منطقه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار همزمان با احداث شبکه روشنایی میدان پویینک تا میدان ولیعصر به طول ۴ کیلومتر و در مجموع به طول ١١ کیلومتر توسط منطقه برق ورامین به انجام خواهد رسید گفت: تمام تلاش خود را برای بهره برداری این طرح هم زمان با نوروز ٩٧ به عنوان عیدی خود به مردم ورامین خواهد بود.

رییس اداره برق ورامین در پایان بیان داشت: این امر یکی از خواسته های دیرین مردم دشت ورامین بوده است که بی شک منجر به افزایش ضریب ایمنی این محور و کاهش حوادث خواهد شد.

کد خبر 4199636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha