۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۸:۳۶

در حرم امام خمینی(ره)؛

مراسم تجدیدپیمان جامعه قرآنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد

مراسم تجدیدپیمان جامعه قرآنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد

یکی از برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر برگزاری مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های انقلاب است بر همین اساس امسال مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از برنامه‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر برگزاری مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) است بر همین اساس امسال مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) دیروز ۱۰ بهمن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.

در این مراسم  پس از خواندن زیارتنامه و نثار گل، بیانیه جامعه قرآنی توسط عباس سلیمی استاد پیشکسوت قرآن کریم قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                                          

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

سی‌ونهمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی، یادآور حماسۀ شکوهمند فجرآفرینانی است که با زعامت احیاء گر قرآن کریم در عصر حاضر، حضرت امام راحل(رحمه‌الله علیه)، پایه تمدن نوین اسلامی را، مبتنی بر آموزه‌های قرآن‌کریم و عترت پیامبر اعظم صلوات الله علیهم اجمعین، بنا نهادند و طاغوتیان و قدرت‌های پوشالی را، به زباله دانی تاریخ روانه کردند.

اینک در طلیعۀ سی‌ونهمین بهار آزادی و در ایام شهادت جانسوز دخت گرامی نبی مکرم اسلام ، حضرت فاطمه زهراء (سلام‌الله‌علیها)، جامعه قرآنی با حضور درآستان ملکوتی امام راحل(رحمه الله علیه)، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند آن پیر سفرکرده، و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اعلام می‌دارد:

۱مواجهۀ ملت بصیر و شجاع ایران، با توطئه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، از جنگ تحمیلی هشت ساله گرفته ، تا فتنه‌های پی‌درپی سال های اخیر نشان می‌دهد، که تلاش های جبهۀ باطل، برعلیه امت نستوه ایران پایان ندارد. لذا جامعۀ قرآنی هم سوی با ملت وفادار و قدر شناس، ضمن صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و حاکمیت آموزه‌های قرآن و عترت ، هوشمندانه و با بصیرت کامل تا رسیدن به قلّه‌های عزت و افتخار، در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته و از هیچ کوششی ، برای بی ثمر کردن این توطئه‌ها دریغ نخواهد کرد.

۲دشمنان قسم خوردۀ ایران اسلامی برای فرو ریختن سد پولادین جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان، و ایجاد موانع در حرکت رو به رشد این جبهه، تلاش می‌کنند تا جایگاه رفیع ولایت فقیه و ستون خیمۀ انقلاب، یعنی مقام معظم رهبری را تضعیف نمایند و توطئه‌های پی‌درپی سال های اخیر با استفادۀ از افراد ناآگاه و نفوذی‌های خودفروخته، مبین این ادعاست. از این رو جامعۀ قرآنی هم‌دوش با سایر ملت مقاوم، بصیر و ولایت‌مدار، حمایت همه جانبۀ خود را از مقام معظم رهبری(حفظه الله) اعلام کرده و در این راه از همه توان و ظرفیت خود استفاده می‌نماید.

۳آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار ، بدنبال شکست‌های پی‌درپی در رویارویی با جبهۀ مقاومت اسلامی، با اجیر کردن حکومت‌های متزلزل و خودفروختۀ منطقه و فریب برخی عناصر ناآگاه داخلی ، با ارائه تحلیل‌های نادرست از مسائل اقتصادی کشور ، در حال القای باور غلط در ناتوانی نظام مقتدراسلامی در حل مشکلات معیشتی مردم بوده و با تبلیغات وسیع رسانه ای، به دنبال ایجاد ناامیدی در میان امت عزیز و قدرشناس و به ویژه جوانان ایران اسلامی می‌باشند و در تحقق این نیت پلید خود، با اعلام تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده، طرح تغییر نظام و یا تسلیم دولتمردان و ملت هوشیار ایران اسلامی را، در قبال خواسته های ظالمانۀ خوددر سر می‌پرورانند. جامعه قرآنی ضمن محکوم کردن این رفتار ظالمانه، با الهام از آیات قرآن‌کریم و آموزه‌های دینی تأکید می نماید که به استناد رهنمودهای روشنگرانۀ مقام معظم رهبری تنها راه خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمنان کوردل انقلاب ، اصرار بر اجرایی شدن سازوکار اقتصاد مقاومتی و استفادۀ از ظرفیت های داخلی متکی بر توانمندی نخبگان کشورمی باشد. لذا جامعه قرآنی تا تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، آمادۀ هرگونه همکاری با دولتمردان و مدیران عرصۀ اقتصادی می‌باشد.

۴-پس از شش سال پایمردی شجاعانۀ جبهۀ مقاومت، در برابر توطئه های امریکایی – صهیونیستی در منطقه ، با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت های سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و جانفشانی شهدای مدافع حرم، ریشۀ شجرۀ خبیثۀ داعش و تکفیریان به خشکی گرائید و پرچم شکوهمند پیروزی حق بر باطل، به اهتزاز در آمد. جامعه قرآنی ضمن پاسداشت این دستاورد باارزش و قدر شناسی از تلاش های رزمندگان جان برکف ایران، سوریه، عراق و دیگر بلاد اسلامی که در این پیروزی غرور آفرین مشارکت داشته‌اند، حمایت همه جانبه خود را از جبهۀ مقاومت و مبارزۀ با تروریسم تا ریشه‌کنی کامل آن اعلام می‌دارد.

۵در پایان جامعه قرآنی اعم از اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی، دوشادوش امت بصیر، هوشمند و قدرشناس، ضمن اعلام آمادگی برای حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آحاد ملت سرافراز و آگاه در خواست می‌نماید، تا با حضور در این همایش غرورآفرین، چون سال های گذشته، با حمایت همه جانبه خود از انقلاب، قرآن و رهبر مشت محکمی، بر دهان یاوه گویان کوبیده و بار دیگر آمریکای خبیث ، صهیونیست جنایتکار و مرتجعان خود فروخته منطقه را در تارهای خدعه و فریب خود گرفتارنمایند.

به امید برافراشتن پرچم عدالت گستر حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در سراسر گیتی و سربلندی ایران سرافراز و امید مستضعفان جهان.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

کمیته قرآن ستاد اجرایی دهه فجر انقلاب اسلامی

 بهمن ماه سال ۱۳۹۶

کد خبر 4214983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha