۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش:

اجازه رجزخوانی را به دشمن نمی‌دهیم/مماشات با دشمنان نداریم

اجازه رجزخوانی را به دشمن نمی‌دهیم/مماشات با دشمنان نداریم

شهریار- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش با بیان این‌که اجازه رجزخوانی به دشمن نمی‌دهیم، گفت: همه پدافندی‌ها مراقبان نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، روز پنج شنبه و هم زمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، در مراسم بزرگداشت سرداران امت اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان شهریار طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر سوء استفاده برخی خودفروختگان در انحراف مطالبه به حق مردم از مسئولین را قابل تامل خواند و گفت: حوادث اخیر بسیار تلخ بود، مردم یک مطالبه به حق از رییس جمهور و وزرا داشتند، اما برخی اغتشاشگران و خودفروختگان آن را منحرف کرده و قلب مقام معظم رهبری را به درد آوردند.

وی با بیان این که این اتفاقات دل همه مردم را شکست، اضافه کرد: برخی اتفاقات مردم یک کشور را سالیان سال سرافکنده خواهد کرد، که یک نمونه از آن اتفاقات کودتای ۲۸ مرداد بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش سپس جنایات و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم واقعه طبس و تسخیر لانه جاسوسی را فراموش نمی‌کنند، آمریکایی ها در طبس با قدرت الهی نابود شدند، آن ها ۲۹۵ نفر بی گناه را در هواپیمای مسافربری ایران و در آب های خلیج فارس به شهادت رساندند.

وی شلیک بمب های هواپیمای جنگی آمریکا به شناور کشورمان در دریا را مورد اشاره قرار داد و گفت: این اقدام امریکایی ها توجیه ندارد، آن ها ترورهای فراوانی علیه نظام اسلامی طرح ریزی و اجرا کردند، مجاهدین خلق که بعد منافقین و توده شدند، از زن و بچه و نظامی و هر کس را در خیابان می‌دیدند، ترور و شکنجه می‌کردند، ایران اسلامی هیچ‌گاه این جنایات را فراموش نمی‌کند و وقایع در ذهن مردم عزیز ما همیشه می‌ماند.

صدام ۶۰ درصد از توان هوایی‌ خود را تا پایان جنگ تحمیلی از دست داد

اسماعیلی ائتلاف صدام با ۳۸ کشور علیه جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم هیچ‌وقت این واقعه فراموش نمی‌کنند و در ذهن و تاریخ مردم و نظام ما ماندگار است، انقلاب اسلامی مسلحانه نبود، انقلاب ما بنیه خشن نداشت،  انقلاب اسلامی تجلی محبت بین امام راحل و مردم بود.

وی با بیان این که شهدا در تمام عرصه‌ها از انقلاب تا دفاع مقدس، ترور و هسته‌ای و مدافعان حرم با هر ملیت و کسوتی، عاشورایی عمل کردند، اضافه کرد: بسیاری از شهیدان مدافع حرم وقتی جنگ تحمیلی تمام شد، به دنیا آمده‌اند و نه امام راحل را دیدند و نه در زمان انقلاب و دفاع مقدس حتی وجود داشتند. اما آرمان های امام و انقلاب را به خوبی می شناسند و به آن پایبندند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) ارتش سپس به اقدامات صدام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود:  دشمن ۶۰ درصد از توان هوایی‌ خود را تا پایان جنگ تحمیلی از دست داد، دشمن بیش از ۱۳۰۰ هواپیما و بالگرد در اختیار داشت، اما در عملیات والفجر ۸ بیش از ۷۰ فروند هواگرد عراقی توسط پدافند هوایی ساقط شد، که این اقدام در تمام پدافندهای هوایی بی‌نظیر است، جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و کمترین آسیب را دید.

اسماعیلی گفت: در نهایت رژیم بعثی متجاوز شناخته شد، ایران نه متجاوز بود و نه اجازه تجاوز به دشمن داد، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار نفس می‌کشد، البته یک سری انگشت‌شمار در کشور به وصیت امام راحل رفتار نکردند که فرمودند «نگذارید انقلاب شما به دست نااهلان بیفتد».

اگر ولی لب ‌تر کند، ریشه برخی سوزانده می‌شود

وی با بیان این که برخی از این افراد قلیل در این کشور مسؤولیت دارند و ممکن است نااهل فکری باشند؛ باید بدانند ۲۰۰ هزار شهید برای ۳۰۰۰ کرسی مدیریت در این کشور تقدیم شد و هر کرسی مدیریتی بیش از ۶۰ شهید داشته است، گفت: همه مدیران و مسئولان به شهدا بدهکار هستند، آن وقت چطور می توان حقوق های غیرقابل شمارش گرفت و یک کارگر در این برف و سرما کاری ندارد، با دست خالی به خانه برود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: این مردم «ولی» دارند و اگر ولی لب ‌تر کند، ریشه برخی سوزانده می‌شود.

وی تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: چشممان به بیرون از کشور و دست دادن و لبخند زدن به این و آن نباشد، همه پدافندی‌ها که هر شب و هر لحظه چشم به آسمان دوخته‌اند، مراقبان نظام اسلامی هستند و خیلی از همکاران من در جاهایی هستند که حتی آسفالت نیست و گاز ندارد، اما آنجا هستند و افتخار می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا امثال «ریگی» جنایتکار از بالای سر کشور ما عبور کند.

اسماعیلی ادامه داد: وقتی هواپیمای «ایساف آمریکا» با ۱۰۸ نظامی را به زمین می‌نشانیم، می‌دانیم تقابلی با آمریکایی پیش می‌آید و آن‌طرف مرز با هواپیمای «اف ۱۸» برای مملکت، شهدا و رهبرمان رجز می‌خوانند، اما رجزشان را نیز در چشمشان می‌زنیم و به پیشانی‌شان، هیچ مماشاتی با دشمن نداریم و آن ها را با کوچکترین تجاوز به قعر جهنم می‌بریم‌.

وی گفت: آمریکا دشمن اصلی این مملکت است، زمانی که ما موشک دوربرد و رادارهای ۳۰۰۰ کیلومتری نداشتیم، دشمن را شکست دادیم و اکنون این‌ها را هم داریم.

کد خبر 4216562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha