۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۶

هفته‌های دور از برد/ پیکان با جلالی در جاده خاکی

هفته‌های دور از برد/ پیکان با جلالی در جاده خاکی

تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و دوم هم از کسب پیروزی بازماند تا تعداد هفته‌های دور از پیروزی این تیم به عدد قابل توجه ۱۱ برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکان با مجید جلالی فصل پر فراز و نشیبی را سپری می‌کند. آنها فصل را چنان ناامید کننده شروع کردند که در هفته چهارم در انتهای جدول قرار داشت. اولین پیروزی این تیم در هفته پنجم مقابل فولاد به دست آمد و بعد از آن به شکل تخته گاز در ۶ بازی دیگر پیروز شدند و در هفته یازدهم به رده سوم جدول رسیدند. جایگاهی که تا هفته سیزدهم نیز برای این تیم حفظ شد تا بعد از آن هفته به هفته شاهد نزول پیکان در جدول باشیم.

پیروزی مقابل سپاهان در هفته یازدهم پایان خوشبختی‌های این فصل پیکان و جلالی بود و بعد از آن بود که آنها دیگر رنگ پیروزی را در این فصل ندیدند. پیکان با همان سرعتی که از انتهای جدول به بالای آن رسید، در حال بازگشت به پایین است. البته پیکانی‌ها یک بازی عقب افتاده هم دارند اما باتوجه به این که این بازی با فولاد و در اهواز است، بدون شک کار راحتی نخواهند داشت.

پیکان یکی از ۹ تیم لیگ برتری است که نیمکت آن تاکنون شامل تغییراتی نشده است اما مشخص نیست ادامه این روند امتیازگیری ضامن بقای جلالی تا انتهای فصل در این تیم باشد. 

شاگردان جلالی در پایان هفته بیست و دوم با ۲۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند و در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال سیاه جامگان هستند. دیداری که از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۰ بهن در ورزشگاه خانگی این تیم در شهر قدس برگزار می‌شود. 

کد خبر 4217342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha