۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱:۲۷

علی حمودی در گفتگو با مهر:

فریب شرایط سیاه جامگان را نمی خوریم/ هر بازی حکم فینال را دارد

فریب شرایط سیاه جامگان را نمی خوریم/ هر بازی حکم فینال را دارد

مدافع تیم فوتبال پیکان تهران گفت: باید برابر سیاه جامگان پیروز شویم اما فریب جایگاه این تیم در انتهای جدول را نخواهیم خورد.

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز جمعه تیمش برابر سیاه جامگان خراسان گفت: در هفته های اخیر خوب تمرین می کنیم و تلاش زیادی انجام می دهیم اما نمی دانم چرا توپ هایمان به گل تبدیل نمی شود و هر چه می زنیم به در بسته می خورد.

وی تاکید کرد: متاسفانه همه چیز دست به دست هم داده تا پیکان همانند دور قبل نتایج قابل قبولی کسب نکند. ما در دور رفت عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی چشم به سهمیه آسیایی هم داشتیم البته هنوز هم ناامید نیستیم و تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان را بدست بیاوریم اما نمی دانیم چرا در دور برگشت بدشانسی دست از سر ما بر نمی دارد و هر چه تلاش می کنیم به امتیازات لازم دست پیدا نمی کنیم اما امیدوارم از این دیدار بدشانسی از ما دور شودتا بتوانیم بازیهای باقی مانده تا پایان لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

مدافع پیکان در ادامه خاطرنشان کرد: سیاه جامگان این فصل شرایط خوبی نداشته و نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. این تیم از یک مربی جوان به نام عنایتی سود می برد که تازه در ابتدای راه است. بنابراین نیاز به حمایت دارد و باید بر تجربیاتش بیافزاید اما در مجموع سیاه جامگان حریف خطرناکی است و نباید ما فریب جایگاه این تیم را در جدول بخوریم و فکر کنیم چون شرایط خوبی ندارد پس پیروز میدان خواهیم بود.

حمودی تصریح کرد: باید یک بازی منطقی را ارائه و خواسته های سرمربی را در زمین پیاده کنیم تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: تا پایان فصل بازیهای زیادی باقی نمانده و هر دیدار برای ما حکم یک فینال را دارد بنابراین باید هوشیارانه بازی کنیم چون فاصله تیم ها از لحاظ امتیازی کم است و می توانیم با چند برد پیاپی خود را به بالای جدول برسانیم.

کد خبر 4222923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha