۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بوشهر:

بوشهر برای نوروز آماده می‌شود/ اجرای جشن‌ها و تورهای متنوع

بوشهر برای نوروز آماده می‌شود/ اجرای جشن‌ها و تورهای متنوع

بوشهر - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب برنامه های نوروزی شهرداری بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله نصرتی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های نوروز اظهار داشت: به دلیل جاذبه‌های فراوان، بندر بوشهر یکی از نقاط گردشگری کشور است که همه ساله در نوروز مسافران زیادی را به این بندر می‌کشاند.

وی اضافه کرد: در راستای استقبال از نوروز و فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران با لایحه بسته خدمات نوروزی شهرداری بندر بوشهر موافقت به عمل آمد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر بوشهر خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌های می‌توان به اجرای جشن‌های شبانه، برنامه‌های فرهنگی تفریحی، تور بوشهر گردی، ایجاد کمپ‌های نوروزی و برگزاری تورهای دریایی اشاره کرد.

نصرتی افزود: ساماندهی قایق‌های تفریحی، ایجاد بازارچه صنایع دستی، فعال شدن پلاژ بانوان و آماده سازی نوار ساحلی به عنوان نقطه گردشگری  بوشهر از دیگر خدمات بسته نوروزی شهرداری است.

وی ادامه داد: در راستای مخدوش نکردن چهره ساحل و استفاده شهروندان و مسافران نوروزی از این امر درخواست دارم شهرداری با همکاری نیروی انتظامی ترتیبی اتخاذ کند که ایجاد چادر در ساحل و پارک‌ها ممنوع و مسافرین در نقاط تعیین شده نسب به برپایی چادر اقدام کنند.

کد خبر 4233320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha