۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۰۸

ورمزیار: به زودی رزومه بازیکنان تیم‌های پایه را تحویل شفر می‌دهیم

ورمزیار: به زودی رزومه بازیکنان تیم‌های پایه را تحویل شفر می‌دهیم

مدیر آکادمی استقلال از آمادگی کامل این آکادمی برای تحویل رزومه بازیکنان تیم‌های پایه به وینفرد شفر خبر داد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گلایه وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال از عدم دریافت رزومه بازیکنان تیم های پایه استقلال اظهار داشت: شفر درست می‌گوید. او مدتی پیش از ما رزومه بازیکنان تیم‌های پایه را خواست که ما هنوز آن را تحویل نداده‌ایم. اما برای این کار دلیل داشتیم.

وی افزود: از آنجایی که فصل تیم رده‌های پایه رو به اتمام بود منتظر بودیم تا در پایان فصل ببینیم کدام بازیکنان را برای فصل بعد داریم تا رزومه آنها را به شفر بدهیم. الان بخش عمده ای از این کار انجام شده و به زودی رزومه بازیکنان مورد نظر در تیم های پایه را به تحویل شفر می‌دهیم.

کاپیتان پیشین آبی پوشان که سابقه زیادی از حضور در دربی‌های گذشته دارد و سه بار هم در این مسابقات مهم طعم گلزنی را چشیده است در خصوص دربی ۸۶ بیان داشت: هر دو تیم در شرایط فنی خوبی هستند، اما شرایط استقلال به مراتب بهتر از پرسپولیس است.

ورمزیار بیان داشت: چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی شرایط استقلال به مراتب بهتر از پرسپولیس است و اگر بازیکنان این تیم به خاطر نتایج اخیر شان دچار غرور نشوند قطعا می‌توانند در این دربی برنده باشند. 

کد خبر 4240034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha