۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۵۷

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

فعالیت ۲۶۰ سفیر سلامت در دهستان‌های محروم خراسان‌جنوبی

فعالیت ۲۶۰ سفیر سلامت در دهستان‌های محروم خراسان‌جنوبی

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: ۲۶۰ سفیر سلامت در دهستان‌های محروم خراسان‌جنوبی در قالب کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی را جهاد سازندگی پیگیری کرد و اکنون بسیج سازندگی در این زمینه فعال است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از برخی نقاط کشور قرارگاه محرومیت‌زدایی ذیل قرارگاه خاتم الانبیاء شکل گرفت و همچنین قرارگاه پیشرفت و آبادانی اقدامات مؤثری در این زمینه انجام داده است.

سردار قاسمی با اشاره به تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی ادامه داد: از سال گذشته برنامه‌های اجرایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خراسان‌جنوبی آغاز شده و در ۶ دهستان هسته‌های جهادی و گروه‌های رابط شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خراسان‌جنوبی ۸۲ پروژه دارد، افزود: ۷۰ درصد این پروژه‌ها عملیاتی شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت ۱۶ طلبه در کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد: ۲۶۰ سفیر سلامت نیز در کارگروه سلامت قرارگاه فعالیت می‌کنند.

سردار قاسمی یادآور شد: در حوزه تعلیم و تربیت نیز برنامه ما بر حمایت از مدارس مناطق محروم خراسان‌جنوبی است.

گفتنی است در این مراسم مهدی هنری به عنوان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی معارفه شد.

کد خبر 4240783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha