۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱

کارشناس امورقرآنی تبلیغات اسلامی رزن خبرداد:

اجرای طرح «قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان رزن

اجرای طرح «قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان رزن

رزن - کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان رزن از اجرای طرح «قرآن در زلال اعتکاف» در مساجد شهرستان رزن خبرداد.

اکبرشمسی دلربا در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح «قرآن در زلال اعتکاف» در ایام البیض در شهرستان رزن خبرداد و گفت: با طراحی برنامه های قرآنی متناسب با ایام البیض (از یازدهم تا سیزدهم رجب) نسبت به فراهم آوردن انس با قرآن شرکت کنندگان مراسم معنوی اعتکاف همچون سالهای گذشته در این شهرستان اقدام می شود.

شمسی دلربا در توضیح این مطلب گفت: در این طرح مربیان قرآن اعزامی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نسبت به اجرای برنامه های تصحیح تلفظ حروف، اعراب حمد و سوره و اذکار معتکفان، انجام برنامه های ترتیل خوانی و اجرای کرسی تلاوت و اجرای مسابقات فرهنگی قرآنی اقدام می‌کنند.

وی گفت: طرح «قرآن در زلال اعتکاف» در ۴ مسجد جامع و محوری شهرستان در شهرهای رزن، قروه درجزین، دمق و کرفس برگزارمی شود.

وی همچنین از برگزاری گفتمان دینی دانشگاهی با موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی در دانشگاه پیام نور رزن خبر داد و گفت: در ادامه این برنامه با پاسخ چهره به چهره با مخاطبان راهکارهای موردنیاز برای محقق شدن سبک زندگی اسلامی و محورها و شاخص های اصلی سبک اسلامی مطرح شد.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستانافزود: این گفتمان ها در راستای تفاهم و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با دانشگاه پیام نور رزن و با همکاری اساتیدگفتمان دینی شهرستان برگزار شد.

کد خبر 4250552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha