۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۳۴

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان عنوان کرد:

فعالیت مستمر مبلغین تویسرکانی در ایام نوروز

فعالیت مستمر مبلغین تویسرکانی در ایام نوروز

تویسرکان - سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از فعالیت مستمر روحانیون و مبلغین این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام علی کاروند در گفتگو با خبرنگار مهر از فعالیت مستمر روحانیون و مبلغین این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: این مبلغین ۴۵ نفر از روحانیون طرح هجرت، مستقر و بومی تویسرکان هستند که در مساجد شهری و روستایی در ایام نوروز فعالیت مستمر دارند.

حجت الاسلام کاروند افزود: همچنین طی ایام نوروز ۵ مبلغ دینی با همکاری اداره اوقاف شهرستان به امامزادگان شهرستان و همچنین ۳ مبلغ دینی بنا به درخواست ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان اقامه نماز جماعت، سخنرانی، آموزش قرآن کریم و پاسخ به سئوالات شرعی را از جمله محورهای فعالیت این مبلغین در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد.

وی همچنین به برنامه های اعتکاف اشاره و با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در مراسم اعتکاف تا ۱۰ فروردین ادامه دارد، گفت: مراسم معنوی اعتکاف در۸ مکان شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم معنوی اعتکاف در تویسرکان از اذان صبح روز ۱۱ فروردین تا اذان مغرب روز ۱۳ فروردین ماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مراسم در ۸ مسجد سطح شهرستان از جمله مسجد جامع، مسجد امام حسن عسگری(ع) و مسجد النبی تویسرکان، مسجد جامع شهر سرکان و مسجد عاشورای شهر فرسفج، مسجد جامع روستاهای سید شهاب، جیجانکوه و مسجد امام حسین(ع) روستای کنجوران سفلی برگزار می شود.

حجت الاسلام کاروند افزود: ثبت نام اعتکاف از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۰ فروردین ماه سال جاری در مسجد جامع تویسرکان و موسسه قرآنی نورالحکمه واقع در اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت حضوری و پیش ثبت نام تلفنی هم انجام می‌شود، عنوان کرد: عمده برنامه های این مراسم باشکوه و انسان ساز در دو دسته قرآنی و فرهنگی شامل برنامه قرآن در زلال اعتکاف، سخنرانی مبلغین توانمند و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی است.

وی عنوان کرد: همچنین در این مراسم شاهد برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) و رحلت حضرت زینب(س)، برپایی حلقه های معرفت برگزاری مسابقات دلنوشته اعتکاف و برنامه های فرهنگی دیگری خواهیم بود.

کد خبر 4258030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha