۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱

اثر مایکل هامپه فیلسوف آلمانی؛

کتاب «فلسفه برای چیست؟» منتشر شد

کتاب «فلسفه برای چیست؟» منتشر شد

کتاب «فلسفه برای چیست؟» اثر مایکل هامپه فیلسوف آلمانی منتشر شد. این کتاب توسط مایکل وینکلر به انگلیسی ترجمه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب فلسفه برای چیست؟ اثر مایکل هامپه فیلسوف آلمانی منتشر شد. این کتاب توسط مایکل وینکلر به انگلیسی ترجمه شده است.
وضعیت فلسفه امروزی چیست و فردا ممکن است چه چیزی باشد؟ کنتاب فلسفه برای چیست  مایکل همپه با بررسی روابط بین فلسفه، آموزش، علم و روایت، این سوالات را پاسخ می‌دهد و نقد سقراط از آموزه‌های فلسفی را توسعه می‌دهد.

فلسفه به طور کلی نظریه های سیستماتیک را ایجاد می کند که ساختارهای اصلی تجربیات انسانی را شکل می دهند تا چگونگی درک درست ما از جهان را شکل دهد. هامپه می‌گوید که رویکرد «علمی» به فلسفه، بیش از حد یک طرفه است. وی در این کتاب به رهایی فلسفه از ادعاهای بنیادی فعلی دکترین کمک می‌کند و به ما یادآوری می کند که واقعا چه چیزی آنچه که واقعا برای ما مفید است، ما را به تفکر واضح تر آرمان‌زدایی می‌رساند. هامپه ما را به تاریخ فکری که با سقراط شروع می‌شود، می‌برد.

این نمونه از معلم فلسفی، دکترین و قوانین سختی را توسعه نمی‌داد. درواقع با روش سقراطی، قدرت روایت در کار را می‌بینیم. هامپه می‌گوید: آرمان‌زدایی روایی و تحلیلی، سودمندترین سرمایه‌ها و اقدامات تفکر درازمدت هستندئکه بیشترین ارزش حفظ و توسعه را دارند.
فلسفه برای چیست، به طور همزمان یک مقدمه، یک نقد و یک تماس به عمل است. هامپه نشان می‌دهد که چرا و چگونه  به چیزی که امروز هست، تبدیل شده و چه چیزی می‌تواند یک بار دیگر باشد.

این کتاب شامل ۳۵۲ صفحه بوده و در سال ۲۰۱۸ توسط انتشارات دانشگاه شیکاگو منتشر شده است.

کد خبر 4258445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha