۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر مطرح کرد؛

مشارکت وزارت «نفت» و «راه» در اجرای باند دوم جاده جم - فیروزآباد

مشارکت وزارت «نفت» و «راه» در اجرای باند دوم جاده جم - فیروزآباد

بوشهر - مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از مشارکت وزارت نفت و راه و شهرسازی در اجرای باند دوم جاده جم به فیروزآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی اجرای باند دوم  جاده جم در استان بوشهر به فیروزآباد در استان فارس اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در این زمینه داریم.

وی یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان جم را ساخت بزرگراه جم به فیروزآباد عنوان کرد و ادامه داد: این محور دارای سطح تردد بالایی است و برای بهبود ایمنی این محور باید باند دوم آن اجرایی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: این مسیر دارای طول ۱۶۰ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن در استان بوشهر قرار دارد و ۱۳۵ کیلومتر در استان فارس است.

وی از انجام طرح‌های مطالعاتی برای اجرای باند دوم مسیر جم - فیروزآباد خبر داد و بیان کرد: برای اجرای باند دوم جاده جم به فیروزآباد وزارت نفت و راه و شهرسازی باید مشارکت داشته باشند.

رستمی از ساخت باند دوم مسیر جم - فیروزآباد در مدت ۱۸ ماه خبر داد و افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح باند دوم جم به فیروزآباد در محدوده استان بوشهر نیاز است.

کد خبر 4263323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha