۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۱۷

به مناسبت روز جوان؛

جوانان شهرستان دشتی تجلیل شدند

جوانان شهرستان دشتی تجلیل شدند

دشتی- در آئینی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از جوانان موفق شهرستان دشتی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی عصر شنبه در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از دست اندر کاران برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر کشور است، افزود: نامگذاری روز جوان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) دارای فلسفه خاصی است و جوانان ما باید از حضرت علی اکبر (ع) الگو بگیرند و در زندگی خود پیاده کنند.

نادری با تاکید بر اینکه جوانان در زمینه های علم و دانش تلاش کنند، ادامه داد: فرهنگ کار وتلاش در سطح شهرستان تقویت شود و جوانان باید از ظرفیت اشتغال موجود در منطقه به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام (( حمایت از کالای ایرانی)) باید حمایت از کالای ایرانی را از همین شهرستان شروع کنیم.

فرماندار دشتی به جایگاه جوانان درکشور اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید اقدامات ارزنده ای در حوزه جوانان صورت گرفت و در این مدت با حمایت های صورت گرفته تشکل های جوانان توسعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تشکل ها در حوزه اجتماعی به خوبی می توانند ایفای نقش کنند، یادآور شد: درحوزه ورزش نیز در مدت یاد شده ۲۲ زمین چمن مصنوعی در شهرها و روستاها احداث شد و استادیوم شماره دو و مجتمع ورزشی کارگران نیز به زودی احداث می شود.

نادری تصریح کرد: برای احداث سالن سقف کوتاه و خوابگاه ورزشی که از مطالبات به حق ورزشکاران شهرستان بوده تامین اعتبار شده است و در سفر اخیر استاندار بوشهر به شهرستان با تلاش های صورت گرفته مبلغ خوبی به هئیت های ورزشی کمک شد.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مسئولین نظام است، خاطر نشان کرد: آموزش متناسب با نیازهای واقعی شهرستان و توانمند سازی نیروی انسانی به عنوان یکی از موضوعات مهم در دستور کار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان قرار گرفته است.

نادری گفت: دولت برای ایجاد فضای کسب و کار تسهیلات خوبی با سود کم بهره پرداخت می کند که می طلبد جوانان از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه مهمترین موضوع شهرستان در سال جاری اشتغال و سرمایه گذاری است، یادآور شد: در این مدت کوتاه کارهای ارزشمندی در سطح شهرستان و به ویژه در روستاها صورت گرفته ولی برخی از افراد در فضاهای مجازی تلاش دارند ناامیدی را در بین مردم تزریق کنند که انتظار داریم با وحدت، همدلی و انسجام همه در کنار هم در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان گام بردارند و به حاشیه رفتن هیچ کمکی به شهرستان نمی کند.

وی اضافه کرد: آن چیزی که باعث می شود موتور اقتصادی و کار به حرکت در بیاید وحدت و همدلی همه افراد در پیشرفت دشتی و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت توسعه شهرستان می باشد.

نادری افزود: آینده شهرستان به دست شما جوانان ساخته می شود و از همین الان باید کمر همت ببندید و در حوزه کارآفرینی ایفای نقش کنید.

کد خبر 4283509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha