۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۱:۳۵

حواشی فینال جام حذفی؛

ورود بی‌پایان هواداران به زمین/درگیری هواداران روی سکوها

ورود بی‌پایان هواداران به زمین/درگیری هواداران روی سکوها

اهواز - استقلال امروز در حالی در خرمشهر قهرمان جام حذفی شد که هواداران این تیم بارها از حصارهای ورزشگاه عبور کردند و وارد زمین چمن شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور عصر امروز بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار شد و استقلال با برتری یک بر صفر در برابر حریف دسته اولی خود موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

یکی از نقاط منفی این بازی، ورود هواداران به ورزشگاه بود به‌گونه‌ای که چهار «جیمی جامپ» وارد ورزشگاه شدند و به سمت بازیکنان استقلال رفتند که این مورد نشان می‌دهد مسئولان برگزاری مسابقه به‌خوبی این موارد را مورد بررسی قرار نداده‌اند. در این میان رفتار یکی از آنها که اقدام به بوسیدن پاهای مهدی رحمتی کرد از همه جالب‌تر بود.

هنگامی که سوت پایان بازی به صدا درآمد افراد غیرمسئول فراوانی داخل زمین بودند و بازیکنان استقلال تهران را در آغوش می‌کشیدند که این مسئله هم باید در سال‌های آینده مورد بررسی قرار گیرد.

در دقیقه ۴۸ مسابقه بازیکن تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل در منطقه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور پنالتی نگرفت که این موضوع با اعتراض شدید اسکوچیچ به تیم داوری همراه شد. سرمربی تیم خونه‌به‌خونه بابل درحالی‌که با حرکات دستش چهارگوشه محوطه جریمه را نشان می‌داد، به داور چهارم اعلام کرد که قاضی میدان باید اعلام پنالتی می‌کرد. وی به شدت از این تصمیم ناراحت بود.

هواداران خونه به خونه که اعتقاد دارند تیمشان به ناحق موفق به حضور در رقابت‌های لیگ برتر سال آینده نشده است نیز در این مسابقه با پرتاب صندلی به سمت تماشاگران استقلال باعث شدند تا استقلالی‌ها از جایگاه‌های خود فرار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال سی و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی‌های تهران پایان رسید. تیام (۳۵) برای استقلال گل زد.

کد خبر 4287191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha