۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۲

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

رسانه‌های بوشهری تولیدات استان را معرفی و تبلیغ کنند

رسانه‌های بوشهری تولیدات استان را معرفی و تبلیغ کنند

بوشهر - جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رسانه‌های بوشهری تولیدات استان را معرفی و تبلیغ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمید خرمدل صبح یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و همگان در این مسیر حرکت کنند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه در فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند فرصت خوبی برای تبلیغ و معرفی کالاهای ایرانی باشند تا مردم به سمت خرید این کالاها ترغیب شوند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خواستار توسعه ارتباط رسانه‌ها با تولیدکنندگان داخلی شد و اضافه کرد: فرهنگ‌سازی و آشناکردن مردم با تولیدات داخلی یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها در راستای حمایت از کالای داخلی است.

وی بیان کرد: از رسانه‌های استان بوشهر انتظار می‌رود که ارتباط مناسبی با تولیدکنندگان و صاحبان کلای ایرانی برقرار کرده و محصولات تولیدی آنها که اغلب دارای کیفیت خوبی هستند را به مردم معرفی کنند.

خرمدل در ادامه به تشریح وضعیت اعتقادی و فرهنگی در فضای عمومی استان بوشهر پرداخت و ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان چشم و گوش جامعه نقش مهمی در حوزه فرهنگی در جامعه دارند و باید به این حوزه ورود کند.

وی خواستار حساسیت رسانه‌ها در زمینه مسائل فرهنگی در سطح جامعه شد و افزود: بسیج با برنامه‌های متنوع زمینه هوشیاری جوانان را فراهم ساخته و در حوزه اعتقادی نیز کارهای خوبی انجام شده است.

کد خبر 4288811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha