۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۴

به منظور برندسازی و معرفی توانمندی های لاهیجان؛

جشنواره «چای ، لاهیجان، فرهنگ» در لاهیجان برگزار می شود

جشنواره «چای ، لاهیجان، فرهنگ» در لاهیجان برگزار می شود

لاهیجان -سرپرست فرمانداری لاهیجان از برگزاری جشنواره «چای ، لاهیجان ، فرهنگ» روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری به منظور برندسازی و معرفی توانمندی های شهرستان لاهیجان در زمینه تولید چای خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرجانبازی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره «چای،  لاهیجان ، فرهنگ» که در فرمانداری شهرستان لاهیجان برگزار شد، اظهار کرد: لاهیجان قطب اصلی تولید چای کشور است.

وی با بیان اینکه با توجه به این پتانسیل و ظرفیت لاهیجان می تواند حرف اول را در کشور بزند، افزود: باید بتوانیم چای لاهیجان  را به صورت ملی معرفی کنیم.

سرپرست فرمانداری لاهیجان به برگزاری جشنواره «چای، لاهیجان ، فرهنگ» در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جشنواره روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در شهرستان لاهیجان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را در راستای معرفی توانمندی و ظرفیت شهرستان لاهیجان در زمینه تولید چای دانست و خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه ها باید در اجرای هر چه بهتر آن همکاری لازم را انجام دهند.

جانبازی در ادامه همچنین برضرورت بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل جوانان تأکید و تصریح کرد: برگزاری جشنواره ها زمینه را برای معرفی توانمندی های بومی و محلی منطقه و همچنین برندسازی محصولات فراهم می کند.

وی با بیان اینکه چای به عنوان برند و محصول اصلی لاهیجان محسوب شده و باید بیشتر در سطح کشور معرفی شود، یادآورشد: در این راستا پژوهشکده و سازمان چای کشور نیز اعلام آمادگی کرده اند.

سرپرست فرمانداری لاهیجان ادامه داد: در بخش صنعت باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری باید به منظور پیشرفت و ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی تلاش بیشتری شود و برگزاری جشنواره و همایش می تواند به عنوان یک اهرم کمکی عمل کند.

کد خبر 4288975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha