۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱:۰۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد:

ضرورت وجود داروخانه هلال‌احمر در لرستان/ موضوع را پیگیری می‌کنیم

ضرورت وجود داروخانه هلال‌احمر در لرستان/ موضوع را پیگیری می‌کنیم

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ضرورت وجود داروخانه هلال‌احمر در این استان تأکید کرد و گفت: موضوع را در رایزنی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با همراهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پرسنل این جمعیت با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار صارم رضایی با ارائه گزارش عملکرد جمعیت هلال احمر استان در سالی که گذشت، گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در حوادث و سوانح نقش موثری داشته، به نحوی که در ردیف ۱۰ جمعیت برتر کشور قرار دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به عملکرد مناسب حوزه نمایندگی ولی فقیه در انجام کارهای فرهنگی افزود: سرعت عمل و امدادرسانی در زلزله کرمانشاه، ‌ سقوط بهمن اشترانکوه و حادثه سقوط هواپیمای مسافربری یاسوج از جمله اقدامات مهم این جمعیت است که از سوی مسئولین کشوری مورد تقدیر و تشویق واقع شد.

در ادامه این دیدار آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر به خصوص در هفته هلال احمر و ایام نوروز، رضایت مردم و مسافرین را به همراه داشته است، خاطر نشان کرد: فعالیت های جمعیت هلال احمر، برپایه ایثار و مسئولیت پذیری است که نیاز به تقویت دارد و این کار با انجام فعالیت های فرهنگی افزایش می یابد.

وی گفت:‌ جوانان هلال احمر یک فرصت و یک سرمایه هستند، باید از این جوانان در جهت رشد آموزش استفاده کنیم، بحث آموزش همگانی را جدی بگیریم. ما می توانیم با بالا بردن سطح آموزش در بین عموم مردم از خطرات بعد از حوادث جلوگیری کنیم.

آیت الله میرعمادی بر ضرورت وجود داروخانه هلال احمر در استان تأکید کرد و گفت: در جلسه ای با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و دیگر مسئولین این مسئله مهم را پیگیری می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین از مدیرعامل، ‌ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تمامی پرسنل این جمعیت به پاس همه تلاش‌ها و زحمات آنان درامداد رسانی به حوادثی که گذشت تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 4294849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha