۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۷

معاون دانشگاه خبر داد؛

حاکمیت آکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می شود

حاکمیت آکادمیک در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا می شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از راه اندازی و اجرایی شدن حاکمیت آکادمیک در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در این برنامه کلیه فعالیتهای علمی دیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در نشست شورای روسای مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیمارستان ها خط مقدم خدمت رسانی به بیماران هستند و افزایش مسئولیت و اختیارات روسای بیمارستان ها برای ارایه بهترین خدمات ضروری است.

وی افزود: به منظور تعامل بیشتر روسای مراکز با ستاد دانشگاه جلسات ادواری برگزار خواهد شد و در تصمیم گیری و تصمیم سازی امور آموزشی و اجرایی از مراکز نظرخواهی می شود.

ضیایی با اشاره به لزوم حضور فیزیکی اعضای هیات علمی دانشگاه؛ سیاست های دانشگاه را مبتنی بر ساماندهی سیستم ثبت حضور فیزیکی اعضای هیات علمی برشمرد.

معاون آموزشی دانشگاه از راه اندازی حاکمیت آکادمیک و اجرایی شدن آن در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: در این برنامه کلیه فعالیتهای علمی دیده خواهد شد و مشکلات فعلی نیز برطرف می شود.

دکتر ناصحی سرپرست مرکز امور هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در این نشست با اشاره به تجمیع دبیرخانه های جذب، ممیزه، نظارت و ارزشیابی، رفاه، کارگزینی و بازنشستگی اعضای هیات علمی در این مرکز گفت: زمینه بهبود وضعیت و برنامه های اعضای هیات علمی فراهم شده است.

کد خبر 4302256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha