۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵

معاون عمرانی استانداری قزوین:

توسعه خدمات اینترنتی موجب افزایش اشتغال روستایی می شود

توسعه خدمات اینترنتی موجب افزایش اشتغال روستایی می شود

قزوین- معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با توسعه خدمات اینترنتی در روستاها و مناطق دورافتاده و کم برخوردار، بستر مناسبی برای اشتغال روستاها و کاهش مهاجرت فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی فرخزاد در جلسه ای با مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت اظهارداشت: توسعه خدمات اینترنتی بویژه در روستاها به توسعه و پیشرفت استان کمک خواهد کرد و با توجه به سیاستگزاری های اخیر دولت مبنی بر محرومیت زدایی و اشتغالزایی در روستاها، با توسعه خدمات اینترنتی می توان بستر مناسبی برای اشتغال زایی روستاها را فراهم کرد.

فرخ زاد افزود: با توجه به مشکلاتی از قبیل سرمازدگی محصولات کشاورزی و بیماری هایی که دامپروی روستاها را تهدید می کند، صنعت گردشگری می تواند منجر به ایجاد درآمدی پایدار برای روستاها شود که برای تحقق این موضوع باید زیرساخت های ارتباطی ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات اینترنتی که در حال حاضر در دسترس روستائیان قرارگرفته هم از لحاظ هزینه برای روستائیان مناسب نیست و هم گردشگرانی که به مناطق روستایی سفر می کنند، امکان  استفاده از آن را ندارند و این روند باید اصلاح شود.

فرخزاد یادآورشد: استانداری قزوین برای بهبود خدمات اینترنتی شرکت زیرساخت حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت:توسعه فیبر نوری در مسیر راه آهن رشت ومنطقه کوهین به خدمات رسانی بهتر به مردم منجر خواهد شد.

کد خبر 4314679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha