۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸

استاندار یزد:

راهی جز رجوع به خروش مردم برای مقابله با جنایات بشری نیست

راهی جز رجوع به خروش مردم برای مقابله با جنایات بشری نیست

یزد ـ استاندار یزد گفت: راهی جز رجوع به اقیانوس خروشان مردم که می‌خواهند علیه غصب و توطئه و جنایت مقاومت کنند، باقی نمانده زیرا بارها واکنش سازمانهای جهانی در مقابل جنایات بشری را دیده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی ‌قمی ظهر امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس و پیش از خطبه‌های نمازجمعه یزد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم یزد در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: تاریخ یهود تاریخی سرشار از افراط بوده که امروز در شکل حکومت سفاک صهیونیستی ظهور کرده و همواره در اندیشه ایجاد فساد در زمین بوده است.

وی بیان کرد: ما امروز در نقطه ای استراتژیک و در کنار این جریان فاسد قرار گرفته ایم؛ رژیمی که در تلاش است بر عقیده پاک مسلمین و بر سرزمین استراتژیک خاورمیانه اثر بگذارد.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هر روز با نقش‌آفرینی بیشتر در خاورمیانه به یک بازیگر اصلی در حوزه سیاست خارجی و در حوزه دفاع از مظلومان تبدیل ‌شده است، افزود: صهیونیست‌ها و حامیان آنها و در صدر آنها آمریکا، همواره تلاش کرده اند با خلق گروه‌های تکفیری و راه اندازی جنگ‌های نیابتی، جبهه بزرگ مقاومت را تضعیف کنند اما با شکست مفتضحانه داعش در سوریه، عراق و بسیاری دیگر از کشورهای اسلامی، مواجه شدند و دسیسه های مختلف آنها از جمله تجزیه کردستان عراق و .... عملی نشد که این عوامل سبب به گل نشستن ماشین توطئه و جنگ اسرائیل غاصب شد.

وی با بیان اینکه امروز عصبانیت نخست ‌وزیر نادان و جنایتکار اسرائیل را درک می‌کنیم، بیان کرد: یاوه‌گویی‌های رئیس ‌جمهور بی خرد  آمریکا نیز قابل درک است زیرا آنها همه تلاش خود را به کار گرفتند تا جای دفاع از مظلوم و تاختن بر مظلوم را در ایران و محدوده و در منظومه انقلاب اسلامی ایران عوض کنند اما خودشان هم می دانند که کور خوانده‌اند.

استاندار یزد با بیان اینکه در شرایط کنونی چندراه پیش روی خود داریم، تصریح کرد: یا باید چشم بر شرایط جاری و جنایاتی که توسط اسرائیل در غزه و لبنان و سایر مناطق می‌شود، ببندیم یا خدای ناکرده در کنار جریاناتی نظیر سعودی‌ها قرار گیریم یا اینکه همچنان به نهادهای بین المللی چشم بدوزیم که هیچ‌یک از آنها برای ما امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی راه‌حلی جز رجوع به اقیانوس خروشان مردمی که می‌خواهند علیه غصب و توطئه و تحریک و جنایت مقاومت کنند، باقی نمانده زیرا بارها و بارها عملکرد سازمان های جهانی و سکوت آنها علیه جنایت‌های بشری را دیده ایم.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی این مسیر روشن را انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه خواستار حمله به هیچ‌یک از نقاط دنیا نیست اما می‌خواهد جنایتکاران را رصد کرده و از مظلومانی که مورد ستم قرار داده شده‌اند، دفاع کند و باافتخار این منطق را اعلام و مرتب تکرار می‌کند.

کد خبر 4315562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha