۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۱۰

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان عنوان کرد:

فعالیت ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان

فعالیت ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان

همدان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از فعالیت ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جوادی ظهر دوشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت اعلام برنامه های اوقات فراغت تابستانی برگزار شد، از افزایش ۷ درصدی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: سال گذشته آمار امانت کتاب به جامعه هدف ۶۷ درصد افزایش یافت.

وی از مهیا بودن فضا، نیرو و مربی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: سال گذشته طرح «کانون مدرسه» برگزار و تعامل مطلوبی بین کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش ایجاد شد.

جوادی به برنامه‌ریزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در سال جاری اشاره و اضافه کرد: امسال در حوزه فرهنگی ۱۹ عنوان برنامه خاص مدنظر است که ۱۳ عنوان آن فعالیت هنری و ۶ عنوان آن فعالیت ادبی را شامل می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بابیان اینکه برای امسال ۶۷ هزار عنوان برنامه پیش‌بینی شده عنوان کرد: طبق برآوردها بیش از یک‌میلیون نفرساعت از برنامه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

جوادی از وجود ۴۱ مرکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان همدان خبر داد و با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف کانون؛ غنی‌سازی اوقات فراغت است، گفت: شعار امسال برنامه‌های اوقات فراغت کانون «شادی، بالندگی و خلاقیت» انتخاب شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه از ۲۷ خرداد تا ۷ شهریورماه کلاس‌های اوقات فراغت برای گروه سنی ۶ تا ۱۷ سال در قالب ۳۶۵ برنامه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: کلاس‌های رباتیک و لگو  نیز امسال به برنامه‌های کانون اضافه شده است.

جوادی با بیان اینکه سال گذشته ۳۲۰ برنامه برگزار و ۴۰۰ هزار نفر از برنامه ها استفاده کردند، گفت: امسال شمار برنامه ها افزایش ۱۰ درصدی خواهد داشت.

جوادی از برگزاری ویژه‌برنامه «همدان ۲۰۱۸»‌ برای اعضای کانون استان همدان خبر داد و گفت: برنامه هایی برای برگزاری در سطح شهرستان ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان پویش فصل گرم کتاب و اجرای طرح «من خواندم تو هم بخوان» را از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: امسال و طبق برنامه ریزی انجام شده طرح «کانون مدرسه»، برنامه دینی «دعایی برای تو»، جشنواره قصه‌گویی استانی و قصه‌گویی رضوی اجرا خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره تئاتر «ضرب‌المثل‌های شهر من» را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: مسابقه «چرا ایران را دوست دارم» نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 4318464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha