۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۲۹

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

اجرای طرح سه روزه برخورد با تخلفات رانندگی در ایلام

اجرای طرح سه روزه برخورد با تخلفات رانندگی در ایلام

ایلام-رئیس پلیس راه استان از اجرای طرح سه روزه کنترل و برخورد با تخلفات نقص سیستم روشنایی و نداشتن آج لاستیک در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح سه روزه کنترل و برخورد با تخلفات نقص سیستم روشنایی و نداشتن آج لاستیک از مورخ ۹۷.۰۳.۲۳ الی ۹۷.۰۳.۲۷ در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

با توجه به تعطیلات پیش رو و افزایش تقاضای سفرها در این روزها و نقش مهم سلامت وسایل نقلیه در سفرهای برون شهری ماموران پلیس راه در تمامی محورها با حضور فعال و پررنگ نسبت به کنترل و اجرای طرح یاد شده اقدام و در صورت مشاهده تخلفات نقص سیستم روشنایی به ترتیب در شب به مبلغ   ۵۰۰ هزار ریال و در روز مبلغ ۳۰۰ هزار ریال و نداشتن آج مناسب لاستیک ها مبلغ ۴۵۰ هزار ریال رانندگان متخلف را اعمال قانون می کند.

وی گفت: با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای مواصلاتی رانندگان محترم از هرگونه عجله و شتاب بی مورد و ارتکاب تخلفات حادثه ساز که موجب بروز تصادفات جاده ای میگردند پرهیز کردهه و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیسی نسبت به رانندگی در طول سفرها اقدام نموده تا شاهد تصادفات دلخراش رانندگی در محورهای برون شهری نباشیم.

کد خبر 4320762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha