۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبرداد:

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌

رشت- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور به میزبانی این استان از ارسال هزار و ۵۱۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور به میزبانی استان گیلان، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به اتمام رسید.

 وی به تعداد آثار ارسال شده برای حضور در این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: براساس آمار هزار و ۵۱۹ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه این جشنواره از سراسر کشور ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه افزود: هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور در بخش های خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری، آثار رادیویی و تلویزیونی ، شعر رضوی و بخش ویژه برگزار می شود.

وی تیتر، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و عکس را از حوزه های بخش اول این جشنواره دانست و گفت: از میان آثار ارسالی  ٣٩٨ اثر در بخش تیتر، ٩٢ اثر در سرمقاله و یادداشت، ١٦٤ اثر در بخش خبر، ١٢٤ اثر در قسمت گزارش، ١١٢ اثر مصاحبه، ١٥٢ اثر در بخش مقاله و ١٢٣ اثر نیز در حوزه عکس است.

فاضلی همچنین به آثار ارسالی در بخش رادیویی و تلویزیونی و شعر نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این حوزه نیز ٢٦ اثر در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی و ٢٩٧ اثر نیز در بخش شعر رضوی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور یادآورشد: در بخش ویژه نیز که با محوریت «گرافیک رضوی در رسانه‌ها» می باشد ٢٤ اثر ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آثار دریافت شده برای انتخاب برگزیدگان نهایی به داوران جشنواره تحویل داده شده است، گفت: اختتامیه این جشنواره تیرماه سال جاری همزمان با دهه کرامت در گیلان برگزار می شود.

کد خبر 4325020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha