۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۳

با حضور نمایندگان OCA برگزار شد؛

برگزاری دو تفریحی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸

برگزاری دو تفریحی بازی‎های آسیایی ۲۰۱۸

رقابت‎های دو تفریحی بازی‎های آسیایی با حضور مسئول اجرایی شورای المپیک آسیا و نمایندگانی از کمیته ملی المپیک اندونزی و برگزارکنندگان بازی‎های آسیایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این مراسم امروز پنجشنبه در حاشیه دریاچه خلیج فارس واقع در پارک چیتگر و با همت و همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از هزار نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، رقابت هایی نمایشی دو تفریحی، طناب زنی، بدمینتون و حرکات نمایشی ورزشی نیز برگزار شد.

در پایان این مراسم ماسکات و لوح یادبود بازی های آسیایی جاکارتا از سوی حیدر فرمان و مسئولان المپیک اندونزی به حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و برخی مدیران ورزشی اهدا شد.

قبل از برگزاری هر دوره از بازی های آسیایی از طرف شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک کشور میزبان  همراه با ستاد  برگزاری بازی ها در چند کشور آسیایی جهت معرفی بازیهای آسیایی،کشور میزبان، ماسکات بازیها و ... مسابقات تفریحی دو برگزار می شود. به همین منظور این مسابقات با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته المپیک اندونزی و نمایندگان کمیته برگزاری بازیهای آسیایی امروز در تهران برگزار شد. مشابه این رقابت ها فردا در اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 4326877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha