۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

حضرت معصومه (س) در ولایتمداری بی‌نظیر بودند

حضرت معصومه (س) در ولایتمداری بی‌نظیر بودند

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: حضرت معصومه (س) در ولایتمداری بی‌نظیر بودند و دختران و همه بانوان باید از فاطمه معصومه (س) الگو بگیرند.

حجت‌الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر به دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دهه کرامت از ۲۴ تیرماه با ولادت حضرت معصومه آغاز و تا سوم مرداد سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی اظهار کرد: فاصله زمانی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) دهه کرامت نام‌گذاری شده و این دهه فرصت مغتنم و مبارکی برای بیان فضایل اهل‌بیت و تبلیغ دین اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) راهنمای بشریت هستند. 

خسروی تأکید کرد: در این برهه زمانی که دشمن با انواع توطئه‌ها از طریق رسانه‌های غربی  وارد عرصه شده باید برنامه‌های دینی و مذهبی در جامعه تقویت شودتا جوانان و دختران درست زندگی کرده و زندگی خوبی داشته باشد.

وی افزود: حضرت معصومه (س) در ولایتمداری بی‌نظیر بودند و دختران و همه بانوان باید از فاطمه معصومه (س) الگو بگیرند وزندگی و سیره این بانوی بزرگوار آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) در پیشگاه خداوند جایگاه مقدسی داشتند، گفت: بعد از حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب یکی از عالی‌ترین مقام‌ها را این بانوی بزرگوار دارند و  حضرت معصومه (س) به دلیل شاخص‌های اخلاقی و رفتاری جایگاه رفیع و مقدسی داشتند.

کد خبر 4346864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha