۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۰۲

لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی مدارس در حوزه اسباب‌بازی

لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی مدارس در حوزه اسباب‌بازی

لزوم توسعه فعالیت‌های پژوهشی مدارس در حوزه اسباب‌بازی، محور دوازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی با حضور کارشناسان فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه هم‌اندیشی مدیران انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، به لزوم برپایی رویدادی به‌عنوان نمایشگاه و فروشگاه اسباب‌بازی به صورت هفتگی و ماهانه در مدارس اشاره شده است. همچنین درباره استفاده از اِلمان‌های بصری در حوزه اسباب‌بازی برگرفته از منابع آموزشی دبستان و پیش‌دبستان صحبت کردند.

علی اکبرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش، از پیشینه فعالیت‌های این نهاد در زمینه  فرهنگ‌سازی استفاده از اسباب بازی در کانون پرورش فکری و دغدغه های شخصی در این حوزه گفت: خانواده‌ها در انتخاب اسباب‌بازی برای کودکان نقش مهمی دارند.

در ادامه بررسی موضوع در راستای برگزاری، جشنواره ملی اسباب بازی پیشنهاد شد همایش‌های گوناگون در ابعاد ممکن در مراکز علمی و آموزشی برگزار شود.

همچنین علی سرزعیم معاون اقتصادی وزیر کار و امور اجتماعی، درباره توسعه فعالیت‌های اقتصادی تولید کنندگان اظهار کرد: لزوم هم افزایی و اتحاد تولید کنندگان داخلی و نیز تلاش برای راه یابی به بازارهای خارجی  بخصوص کشورهای همسایه از مهمترین مباحث در این حوزه است. 

به گفته سرزعیم، شناسایی بازارهای جدید و توجه به نیاز مخاطبان از جدی‌ترین راه‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی هستند.

در این جلسه، جوانب حضور نظام‌مند شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه سالانه اسباب بازی نورنبرگ آلمان، مورد بررسی قرار گرفت.  گفتگو در مورد کیفیت برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی، آخرین بحث جلسه بود و مقرر شد، درهفته آینده محوریت بحث‌ها حول محور «جشنواره ملی اسباب بازی» باشد.

کد خبر 4355850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha