۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۴۰

در پایان ماموریت مهمان‌پرست؛

دیدار خداحافظی سفیر کشورمان با رئیس سنای لهستان برگزار شد

دیدار خداحافظی سفیر کشورمان با رئیس سنای لهستان برگزار شد

دیدار خداحافظی سفیر کشورمان در لهستان، با رئیس مجلس سنای این کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمان‌پرست سفیر کشورمان در لهستان در ادامه ملاقات‌های خداحافظی خود با مقامات این کشور، پنجشنبه چهارم مرداد ۱۳۹۷ با استانیسلاو کارچوسکی، رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات رئیس سنای لهستان از تلاشهای مهمان پرست در دوره چهار ساله ماموریتش در این کشور تقدیر و از رشد روابط دوجانبه خصوصا در زمینه سیاسی و پارلمانی تشکر کرد.

در این دیدار، طرفین همچنین آخرین وضعیت روابط دو و چندجانبه را مورد بررسی قرار داده و با توجه به شرایط و ظرفیت‌های خود در منطقه و جهان بر تبادل نظر نزدیک و مستمر به منظور گسترش همکاری ها و همچنین تثبیت صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی تاکید کردند.

گفتنی است در دیداری دیگر، مهمان پرست با ماچی گروبسکی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در محل سنای این کشور گفتگو و آخرین تبادلات و همکاری ها را با وی مورد بحثث و بررسی قرار داد.

گروبسکی از تلاشهای سفیر کشورمان در ورشو که به گسترش همکاری های سیاسی و پارلمانی انجامید و روابط دو کشور را بیش از گذشته به یگدیگر نزدیک ساخت قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: گروه دوستی پارلمانی این کشور بر تلاشهایش به منظور تقویت مناسبات و همچنین توسعه تبادلات و همکاری ها ادامه خواهد داد.

رامین مهمان‌پرست نیز متقابلا از تلاشهای وی و اعضای گروه دوستی در بسط مناسبات دو کشور تشکر و از همکاری‌هایی که اعضای سنا و مجلس لهستان در طول مدت ماموریتش برای تقویت مناسبات به انجام رساندند، تقدیر و بر ادامه آن تاکید کرد.

کد خبر 4358226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha