۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۴۴

شهردار کرمان:

پروژه آزادی تا پایان پاییز آماده بهره برداری می شود

پروژه آزادی تا پایان پاییز آماده بهره برداری می شود

کرمان - شهردار کرمان گفت: پروژه آزادی شهر کرمان بعد از اجرای تاسیسات روشنایی زیرگذر تا پایان پاییز امسال آماده بهره برداری می شود.

سید مهران عالم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پروژه میدان آزادی باید در مهرماه سال ۹۶ به اتمام می رسید، اظهار کرد: طبق اعلام پیمانکار در آخرین جلسات، عملیات عمرانی سازه ای پروژه تقاطع غیرهم سطح آزادی شهر کرمان شامل بتن ریزی، نصب میلگرد، آسفالت و ... تا پایان مهرماه به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: بعد از این مرحله، بحث اجرای تاسیسات روشنایی زیرگذر آزادی در دستور کار قرار می گیرد که با توجه به هزینه بر و زمان بر بودن این مساله امیدواریم این بخش پروژه با تامین اعتبار ظرف یک ماه تا دو ماه آینده انجام شود.

عالم زاده گفت: بهره برداری بدون تامین روشنایی فاقد امنیت بوده و در تلاشیم که این پروژه تا پایان پاییز به بهره برداری برسد.

شهردار کرمان گفت: امور مربوط به زیباسازی این پروژه به صورت موازی بعد از بهره برداری از زیرگذر آزادی انجام می شود.

عالم زاده با اشاره به اینکه گاهی هزینه تملک یک پروژه از کل هزینه اجرای آن بیشتر می شود، افزود: در پروژه میدان آزادی حداقل ۸۰ میلیارد تومان تملک در خیابان بهمنیار انجام شده و این در حالیست که هزینه پروژه آزادی ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی گفت: شهرداری در زمینه تملک آمادگی توافق با مالکان را دارد اما اگر مالک همراهی نکند مجبور به پی گیری از طریق دادگستری هستیم.

شهردار کرمان بیان کرد: بخشی از تملکات تقاطع های غیرهمسطح احمدی، ولیعصر، بازرگانی باقی مانده است.

کد خبر 4401616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha