۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۱

رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

رسیدگی به پرونده اخلال گران ناوگان حمل ونقل جاده ای خارج از نوبت

رسیدگی به پرونده اخلال گران ناوگان حمل ونقل جاده ای خارج از نوبت

کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده اخلال گران ناوگان حمل ونقل خبر داد و گفت: قضات رسیدگی کننده ضمن برخورد قاطع مراتب را به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله موحد اظهار داشت: نظر به اینکه امنیت تردد در مسیر محورهای مواصلاتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، لذا تامین امنیت ناوگان حمل و نقل علی الخصوص برای وسائط نقلیه ای که مایحتاج عمومی را حمل می کنند در اولویت کار دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی قرار دارد.

وی اعلام کرد: متاسفانه عده ای قلیل و انگشت شمار از افراد شرور تحت تاثیر فضای روانی ایجاد شده توسط معاندان؛ با قصد مختل کردن حمل و نقل کالاهای ضروری مردم مبادرت به ناامن سازی و تعرض به وسائط نقلیه سنگین و رانندگان آنها کرده اند.

موحد گفت: بلاتردید اگر چنین اقدامی مسلحانه و به قصد ارعاب این قشر خدوم و زحمت کش به طور عام باشد از مصادیق بارز محاربه و مرتکب مستوجب مجازات حد شرعی است یا اینکه رفتار ارتکابی با وجود شرایط از مصادیق راهزنی یا تبانی برای ارتکاب جرم علیه اموال و جان مردم است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد: به منظور پیش گیری و عبرت آموزی، دادستان ها و سایر قضات رسیدگی کننده با سرعت، قاطعیت و برابر موازین شرعی و قانونی به این قبیل جرائم رسیدگی و مرتکبان را به مجازات مناسب برسانند و متعاقب آن اطلاع رسانی لازم به عمل آید تا برای سایرین عبرت آموز و موجب آسایش و امنیت عمومی در محورهای مواصلاتی استان شود.

کد خبر 4416470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha