۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۹:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

اقامه نماز در موکب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

اقامه نماز در موکب‌ها باید مورد توجه قرار گیرد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اقامه نماز در مسیر پیاده‌روی اربعین درموکب‌ها اشاره کرد و گفت: درموکب‌ها به اقامه نماز توجه شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به برگزاری اقامه نماز در پیاده‌روی اربعین در موکب‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته اقامه نماز رعایت نشده است.

وی اظهار کرد: امام حسین (ع) شهید نماز است و باید در موکب‌ها به اقامه نماز اول وقت و جماعت ویژه توجه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه اقامه نماز در پیاده‌روی پررنگ دیده شود، گفت: پیاده‌روی اربعین تنها برای خوردن نباشد و به اقامه نماز و عزاداری سید الشهداء باید توجه کافی و لازم شود.

صفی یاری تأکید کرد: فریضه نماز بحث مهمی است چراکه امام حسین (ع) شهید نماز است و باید نماز در پیاده‌روی اربعین به خوبی تقویت شود.

وی بابیان اینکه زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و حماسه‌ساز است، ابراز کرد: باید اقامه نماز جماعت در برنامه‌ها به خوبی موردنظر باشد و مبلغین به جد این برنامه را موردتوجه قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: موکب‌ها و هیئت‌ها ی مذهبی باید جلوه انسجام و نظم باشند و مردم باید درس انضباط را از هیئت‌ها ببینند. 

صفی یاری ابراز کرد: بهترین زمان‌ها  برای عزاداری‌ها مدنظر قرار گیرد تا بازخورد خوبی داشته و در موکب‌ها نباید مسائل سیاسی و حزبی مطرح شود و عزاداری برای امام حسین باشد و موکب‌ها از هرگونه جناح‌بندی به دور باشند.

کد خبر 4421561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha