۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان:

۷۰ درصد مواکب مرز شلمچه مستقر شده اند

۷۰ درصد مواکب مرز شلمچه مستقر شده اند

اهواز - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: تاکنون ۷۰ درصد مواکب در مرز شلمچه برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود موسوی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین که در مرز چذابه برگزار شد، با اعلام استقرار ۷۰ درصد مواکب در مرز شلمچه اظهار کرد: در سطح استان ۸۰۰ موکب شناسنامه دار شده و ۵۰۰ موکب هم برای اخذ شناسنامه در دست اقدام هستند.

وی با اشاره به استقرار ۶۰ موکب در کشور عراق تصریح کرد: مردم خوزستان به ویژه مواکب برای پذیرایی از زائران حسینی آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به گروه «مشایه الاهواز»، گفت: این گروه حرکت خود را از دوم صفر از مناطقی مثل کوی علوی، عین دو و سایر نقاط اهواز و خوزستان شروع و به شکل پیاده روی تا کربلا می روند؛ امنیت این گروه مسئله بسیار مهمی است چون جمعیت فوق العاده بالایی  به همراه دارند.

وی بیان کرد: هرچند در حال حاضر تعدادی از مواکب مستقر شدند ولی استقرار رسمی و شروع خدمات رسانی آنها از پنجم صفر است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت با اشاره به استقبال خوب از ساخت و ساز در پایانه چذابه گفت: مسئله بعدی امنیت مواکب است که باید در خصوص آن راهکاری اندیشیده شود.

همچنین در این جلسه فرامند هاشمی زاده، معاون امور عمرانی استاندار خوزستان تأکید کرد: حداکثر تا ۲۸ مهر ماه نقاط اولویت دار و تعهدات راه و شهرسازی حتما آسفالت شود.

کد خبر 4423453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha