۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۸

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

گرامیداشت روز کودک و محیط زیست در سراسر استان قزوین

گرامیداشت روز کودک و محیط زیست در سراسر استان قزوین

قزوین- مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به مناسبت هفته کودک و بویژه روز کودک و محیط زیست برنامه های متنوعی در مدارس و مهدهای کودک سراسر استان قزوین برگزار شد.

حسن پسندیده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته ملی کودک که از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه سال جاری و با شعار «آینده را باید ساخت» در سراسر کشور پاس داشته می شود و در طول این ایام مراسم ها و برنامه های مختلفی در حال برگزاری است که با توجه به نامگذاری ۱۶ مهر ماه به عنوان روز ملی کودک و محیط زیست این اداره کل نیز فعالیت های مختلفی در سراسر استان اجرا می کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در طول این هفته برنامه های متنوعی در مهدهای کودک و مدارس در حال اجراست که آموزش و فرهنگ سازی مفاهیم محیط زیستی به زبان کودکانه و در قالب نمایش و تئاتر و موسیقی از جمله آنهاست.

وی بیان کرد: کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست به همراه تشکل های مردم نهاد استان قزوین با حضور در مدارس و مهدهای کودک مفاهمی چون تفکیک پسماند از مبدأ، صرف جویی در مصرف انرژی و آب، حمایت و حفاظت از گونه های جانوری و گیاهی و پاکیزه نگهداشتن محیط زندگی را به زبان کودکی برای کودکان بیان کردند.

پسندیده در پایان گفت: بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه در طول هفته جاری، اجرای تئاتر و موسیقی و برنامه های طنز، برگزاری مسابقه نقاشی، شعر و سرود و اهدای جوایز به کودکان از جمله برنامه های این اداره کل به مناسبت هفته کودک و روز کودک و محیط زیست است.

کد خبر 4424444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha