۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۸

کشتی قهرمانی جهان - مجارستان؛

کریمی و اکبری به نیمه‌نهایی رسیدند/ مقصودی و اطری حذف شدند

کریمی و اکبری به نیمه‌نهایی رسیدند/ مقصودی و اطری حذف شدند

پیکارهای چهار وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی از ظهر امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری در دور اول به مصاف باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک پیروز شد. وی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان و اروپا از بلاروس قرار گرفت و در حالی که تا ثانیه های پایانی ۵ بر ۳ از حریف پیش بود با نتیجه ۵ بر ۵ باخت. در ادامه با توجه به شکست کشتی گیر بلاروس مقابل حریف ژاپنی، اطری هم از دور مسابقات حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست به مصاف ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان جهان و المپیک از گرجستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۳ شکست خورد که با توجه به شکست خنچیگاشویلی مقابل کشتی‌گیر روس، وی هم از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم عزت اله اکبری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۲ جانی بور دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از فرانسه را برد و سپس در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره جهان از ژاپن را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گیریگوریان از ارمنستان رفت و با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را ۱۰  بر صفر شکست داد و در دور دوم شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان را ۷ بر ۲ از پیش رو برداشت. کریمی در مرحله یک چهارم نهایی با شکست ۱۲ بر یک چاکالوف از روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف جی دن کاکس از آمریکا دارنده مدال برنز المپیک و جهان می رود.

کد خبر 4437015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha