۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰

در چهارمحال و بختیاری؛

تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای پرندگان اندیشیده شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این استان اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر یکشنبه در نشست آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اندیشیده شود، اظهار داشت: باید از ورود  بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در چهارمحال و بختیاری جلوگیری شود.

وی بیان کرد: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان موجب ایجاد خسارت های قابل توجه در بخش تولید بخش طیور می شود و باید تلاش کرد که پیشگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است و در این زمان باید از تمام توان برای جلوگیری از بحران های جدید اقتصادی استفاده کرد.

ورود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تولید بخش کشاورزی را با مشکل مواجه می کند

وی ادامه داد: ورود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان موجب تداخل در تولید بخش کشاورزی و موجب افزایش بیکاری و استرس در جامعه می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جهاد کشاورزی، دامپزشکی، بهداشت و درمان باید با تمان توان در مسیر جلوگیری از ورود آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به استان حرکت کنند و تلاش کنند که این بیماری در سطح استان بحرانی ایجاد نکند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در ورودی های استان به شبکه های دامپزشکی کمک کند تا ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان وارد استان نشود.

کد خبر 4437030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha