۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸

فرماندار پیشوا:

راهپیمایی ۱۳ آبان در پیشوا منادی استکبار ستیزی و وحدت خواهد بود

راهپیمایی ۱۳ آبان در پیشوا منادی استکبار ستیزی و وحدت خواهد بود

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در پیشوا منادی استکبار ستیزی و وحدت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شهرستان پیشوا طی سخنانی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرشورتر از سال های دیگر در مناسبت های مختلف از جمله راهپیمایی یوم الله ۱۳ ابان حضور خواهند یافت.

وی افزود: با توجه به خوی استکبار و خط و نشان های دشمنان علیه ملت ایران، مردم با حضور گسترده و پرشور خود در دفاع از آرمان های نظام و انقلاب، پاسخ محکمی به اسکتبار جهانی می دهند.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار باید برنامه های خوبی در سطح شهرستان به اجرا در آوریم و لازمه آن برنامه ریزی های خوب، مدون و مطلوب است و همه دستگاه ها باید کمک کنند تا برنامه های امسال قوی تر از سال های گذشته به اجرا درآید.

عباسی ادامه داد: روز دانش آموز تنها مختص دانش آموزان نیست و همه اقشار مردم از جمله اصناف، بازاریان، کشاورزان، عشایر و همه طیف ها و گروه ها در این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار، همبستگی ملی خود را به نمایش می گذارند و پاسخ قاطعی به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا می دهند.

وی با بیان اینکه سخنران روز راهپیمایی باید منادی وحدت در شهرستان پیشوا باشد، گفت: کشور در شرایطی است که تریبون داران باید پیشقراولان وحدت ملی در کشور باشند و کوچکترین غفلتی می تواند به امید ملت ضربه وارد کند.

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا نیز در این جلسه مهمترین محور مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان را ترویج اندیشه استکبارستیزی عنوان کرد و بر لزوم بر حضور پررنگ جامعه دانشجویی در راهپیمایی این روز تاکید کرد.

کد خبر 4441168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha