۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۱۵

استاندار در شورای اداری شهرستان کهگیلویه:

مدیریت کارآمد مستلزم وجود درک صحیح از خدمتگذاری است

مدیریت کارآمد مستلزم وجود درک صحیح از خدمتگذاری است

دهدشت-استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت کارآمد مستلزم داشتن درک صحیحی از خدمتگذاری به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما خدمت به مردم است و مدیری که تعهد کاری نداشته باشد مدیر نیست و باید درک درستی از خدمت رسانی به مردم داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار من این است که فرماندار و مدیران پای کار باشند، و اگر خدمتگذار مردمیم باید در مسیر مشخص تلاش شود.

 وی افزود: اگر مدیران ما این ذهنیت را داشته باشند که در مسیر دهی و جهت دهی مردم را مد نظر قرار دهند موفق خواهیم بود.

احمدی بیان داشت: دولت تدبیر و امید خدمتگذار مردم است و وابسته به هیچ طیف  و گروه خاصی نیست.

استاندار تصریح کرد: ما اول باید از مردم عذرخواهی کنیم که قصور ما را ببخشند و باید با تحقق هدف اصلی که خدمت به مردم است زمینه رضایت مندی مردم را بالا ببریم.

احمدی بیان داشت: با هماهنگی های انجام شده با وزیر نفت فعالیت های پتروشیمی دهدشت در حال اجراست و خوراک پتروشیمی در حال تهیه است.

استاندار گفت: ایستگاه پمپاز پروژه آب دهدشت غربی که متوقف شده بود پیمانکار آن تعویض شد و خط انتقال و شبکه های آبیاری پیگیری خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: بخش تولید شهرستان نیز اولویت مهمی برای ما است و کارخانه سیمان با پیگیری های مجدانه دوباره شروع به کار می کند ولی از آن راضی نیستیم و هماهنگی هاییصورت گرفته که پیشرفت کاری بیشتر شود.

استاندار تاکید کرد: همه اینها فقط گوشه ای از خدمات نظام به مردم است، ما باید از نگاه های سیاسی و تنگ نظری ها عبور کنیم و با کار و تلاش بستری را برای این منطقه با فرهنگ فراهم کنیم و این نیز با کمک  فرزندان این منطقه امکان پذیر است.

کد خبر 4441270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha